BorgSol1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Synspunkter på bildet, ble det for mørkt? :)Ny og croppa versjon. Endret 7. oktober 2008 av BorgSol1 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Syns at det funka fint på vannet, og til en viss grad himmelen. Men når deg gjelder landskapet til (vår) høyre tror jeg nok det blir litt for grått. EDIT: Disse telefon/strømlinjene er forresten utrolig forstyrrende. Endret 7. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Syns at det funka fint på vannet, og til en viss grad himmelen. Men når deg gjelder landskapet til (vår) høyre tror jeg nok det blir litt for grått. EDIT: Disse telefon/strømlinjene er forresten utrolig forstyrrende. Takker for kommentar, enig angående strøm og tlflinjene. Bildet er tatt fra verandaen der jg bor, så disse linjene er min forbannelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Legger først merke til de "lysflekkene" helt øverst i bildet jeg da. Cropp vekk de, så har du et fint, kanskje litt for mørkt, men alikevel fint bilde. Kunne godt ha vært littegranne skarpere og til en viss grad litt lysere. =) Endret 7. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Legger først merke til de "lysflekkene" helt øverst i bildet jeg da. Cropp vekk de, så har du et fint, kanskje litt for mørkt, men alikevel fint bilde. Kunne godt ha vært littegranne skarpere og til en viss grad litt lysere. =) Pokker, det har du rett i, glemte å croppe bildet før jg la det opp Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ingen grunn til å nevne ledningene igjen. Bra bilde med en dramatisk himmel. Likte både sjø og himmel. Bra Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ingen grunn til å nevne ledningene igjen. Bra bilde med en dramatisk himmel. Likte både sjø og himmel. Bra Takker for kommentar! Men sitter med en liten følelse av at det er litt i mørkeste laget, iallefall på min skjerm. (15,4" laptop) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå