Joachim_F Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 En Nintendo-representant hevder at den kommende DS-modellen ikke kan spille spill fra andre regioner. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De mest populære spillene kommer stort sett ut over hele kloden [...] Det er nok sant, men problemet er at det gjerne tar et år før det kommer hit! (Men kke alle gode spill er så populære) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Og der mistet jeg all interesse i DSi.... Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 This is my gun, there are many of its kind,but this one I use to shoot myself int the foot with. Er dette virkelig rette vegen å gå i kampen mot piratkopiering? Noe som er rimelig enkelt å gjøre på tidligere DS utgaver. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hva folk syter over. Nedlastbare spill har da vanligvis vært regionlåste. Slik jeg forstår det er vanlige DS-spill fortsatt regionsfrie, så hva er problemet? Er det fordi dere vil importere konsollen fra Japan? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vi hadde blant annet en i den orginale DSi-tråden som studerer i Japan. Dvs at han ikke kan få de europeiske versjonene av DSi-spesifikke spill til å funke om han kjøper dem i Europa. Det kommer nok ikke bare til å bli nedlastbare spill til DSi. Jeg tenker meg at det kommer en del spill som bl.a. tar i bruk fotofunksjonen o.l. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Går ut i fra at det er meg du mener I så fall, om jeg ikke får spilt de europeiske versjonene av spillene kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Går så lang tid mellom hver gang jeg kjøper en europeisk utgave av et spill nå at noen ganger husker jeg ikke en gang hvilket som var det siste lol Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Går ut i fra at det er meg du mener I så fall, om jeg ikke får spilt de europeiske versjonene av spillene kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Går så lang tid mellom hver gang jeg kjøper en europeisk utgave av et spill nå at noen ganger husker jeg ikke en gang hvilket som var det siste lol Hysj! Ikke ødelegg poenget mitt Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 alle gameboy modeller til nå har vel vært regionsfrie? Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 for ca 90% av folka dsi er rettet mot har dette ingenting å si. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 og resten kjøper seg pandora Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hva folk syter over. Nedlastbare spill har da vanligvis vært regionlåste. Slik jeg forstår det er vanlige DS-spill fortsatt regionsfrie, så hva er problemet? Er det fordi dere vil importere konsollen fra Japan? Ikke alle er pirater. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke alle er pirater. Hva er det du vil frem til her? Jeg ser ærlig talt ikke problemet med at DSi spesifikk software blir regionlåst. 99% av de kommende kort-baserte spillene vil være tilpasset den originale DS-en og vil dermed være sonefrie. DSiWare vil riktignok være regionlåst, men det er mye lettere å lansere de spillene på tvers av flere regioner enn det er med de kort-baserte spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg