Gå til innhold

Noen fengende melodeath-sanger?

michael691

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne finne noe nytt av rå finsk melodeath. Da mener jeg fengende sanger, liksom råbra sanger.. xD

anyway.

Innen

Children of Bodom - Downfall, Sixpounder, Angels Don't Kill

Norther - Blackhearted, Betrayed, Death Unlimited, Nothing, A Fallen Star, Omen,

Kalmah - Ready for Salvation, Moon of My Nights, Groan of Wind

Mors Principium Est - Pure

In Flames( svensk ja men melo xD) - Come Clarity, Bullet Ride, ( hele a sense of purpose) osv.

Amon Amarth (samme,men melodeath ja) - Runes To My Memory, Cry of the Blackbirds, Embrace the Endless ocean

Noen bra sanger å anbefale som er lignende de som er nevnt over?

Helst sånna epic, triste aktig, som Embrace the endless ocean, Nothing, Angels Don't kill etc.

Gjerne med keyboard :) digg det. Try Moon of my Nights og Omen

takk på forhånd

Edit: leif

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De spiller jo ganske typisk melodeath/metalcore med de catchye refrengene. Nesten litt på grensen til småpoppete i refrengene, men det er jo veldig vanlig i den stilen de spiller. Det at denne typen refrenger ofte er lette å like gjør jo at man ofte lettere går lei av dem også. Det er i hvertfall min erfaring. Vil ikke si at man blir raskere lei av dem enn f.eks. In Flames sitt nyeste, som trådstarter faktisk har listet opp. Heller motsatt. Hvis jeg skulle anbefalt trådstarter et band for livet hadde jeg gitt han en annen anbefaling, men siden bandet utvilsomt faller i samme gate som flere av bandene han lister opp så jeg på de som et naturlig valg.

Det som etter min mening skiller Disarmonia Mundis nyeste album (først og fremst) fra mye av det andre i sjangeren er ikke at de gjør så mye annerledes, men heller at det de gjør blir gjort veldig bra. Jeg står ved min anbefaling.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
De spiller jo ganske typisk melodeath/metalcore med de catchye refrengene. Nesten litt på grensen til småpoppete i refrengene, men det er jo veldig vanlig i den stilen de spiller. Det at denne typen refrenger ofte er lette å like gjør jo at man ofte lettere går lei av dem også. Det er i hvertfall min erfaring. Vil ikke si at man blir raskere lei av dem enn f.eks. In Flames sitt nyeste, som trådstarter faktisk har listet opp. Heller motsatt. Hvis jeg skulle anbefalt trådstarter et band for livet hadde jeg gitt han en annen anbefaling, men siden bandet utvilsomt faller i samme gate som flere av bandene han lister opp så jeg på de som et naturlig valg.

Poenget er...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...