Lakafant_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Har nettopp vært så heldig at det dumpet en Nokia 6600 i postkassa mi. Nå driver jeg å optimaliserer den, men får ikke installert 3G eller kartmodusen som er innebygd. Hvordan gjør jeg dette med Tele 2 abb? mvh, krybel Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ringte de hyggelige damene hos tele 2 for å få svar, men siden det ikke finnes noen automatisk måte å innstallere greiene på, måtte det gjøres automatisk ogsendte hun meg 2 sms`er med mengder av informasjon. Som feks IP, Port, tilgangsounkt etc. Dette skjønner jo ikke jeg mye av. Noen andre som forstår seg på slikt? Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå er 3G nettet varierende utbygd i Norge, så sjekk om det er dekning der du tenker ferdes med tlf. Sparer mye batteri på å skru det av om du ikke kan bruke det. Evt. kan du se litt her for instillinger til din tlf Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Da var det fikset. Hjertelig takk. Utrolig at ikke Tele 2 kan gi meg samme informasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå