Fotofashion Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Styling av Yovnne F Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Likte ikke de to første bildene. Mye med posituren å gjøre tror jeg. De to neste er bedre, men jeg liker ikke det de gjør med ansiktene sine. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 takk for kommentaren, får prøve noe utbedre det til neste gang. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Kan ikke uttale meg så mye om det tekniske. Men hva slags lys er det du bruker? Endret 8. oktober 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 bruker AB1600 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 De to siste er greie motebilder, men de to første er litt rare katalogbilder. Hva i alle dager er det pikene holder på med i det første? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det ser ut som de to på sidene "hjelper" hun i midten ned. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 det skulle egentlig være en litt morsomt bilde.. der de skulle liksom hjelpe henne ned trappen .. men men,, kan ikke treffe hver gang.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ser at det er litt Judy Garland fifties-trappescene fra en musikalfilm, men det er noe galt med koloritten for meg. Derfor synes jeg det ser litt rart ut, og gav meg derfor et grunnlag for ondsinnet mobbing. For slikt liker jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det bare jeg som synes de bærer preg av litt voldsom oppskarping? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 mener at jeg ikke skarpet bildet noe særlig.. 1px på high pass. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 det er ikkje skarpingen, det er hud behandlingen som gjør det =) Lenke til kommentar
Kenny2000 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke så verst, men hadde du hatt et utfyllingslys/reflektor (sølv) på høyresiden nede så tror jeg du kunne fått ut flere detaljer av de mørke klærne som forsvinner litt mot bakgrunnen. Skal bare litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå