Uglegutt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Er det noen som spiller på denne serveren? Den er ikke overpopulert for å si det slik. Det blir litt kjedelig når man ikke klarer å samle folk til PQ's. (Noe av grunnen kan være at folk er så noobs at de ikke skjønner at man må "squad up". Og ja, jeg er noob selv i MMO verden, men såppass skjønner jeg. Folk løper jo rundt alene og gjør de små jalla questsa istedenfor å joine warbands og gjøre noen Pq's. Ellers har jeg bare kommet inn på NordenWatch scenarioet, ingen andre. Funker de ikke eller? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du trenger ikke gå i warband i PQs. Dessuten har du open groups(Trykk på knappen under avatarbildet ditt) som man kan joine om man føler for det. Alle scenarios fungerer. Problemet er vel bare at alle køer i Nordenwatch scenarioet. Er et problem på min server også, og den er overbefolket. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Du trenger ikke gå i warband i PQs. Dessuten har du open groups(Trykk på knappen under avatarbildet ditt) som man kan joine om man føler for det. Alle scenarios fungerer. Problemet er vel bare at alle køer i Nordenwatch scenarioet. Er et problem på min server også, og den er overbefolket. Joda vet at man ikke trenger å gå i warband, men overnevnte gjelder også for open groups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå