Gå til innhold

LG lanserer KC910 til Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt alternativ til Omnia, men jeg ble skeptisk etter å ha sett en interaksjonsvideo (review) på YT der testpersonen viser frem et display som ikke reagerer på input før 3. forsøk.

Scroll frem til ca. 5:10

Endret av Millmax
Lenke til kommentar
Godt alternativ til Omnia, men jeg ble skeptisk etter å ha sett en interaksjonsvideo (review) på YT der testpersonen viser frem et display som ikke reagerer på input før 3. forsøk.

[/url]

trykkskjerm med kantelementer, typisk...

er min (begrensede) erfaring at jo nærmere kanten du kommer, desto hardere må en trykke.

og siden folk velger å kalle det touch (berøring) så skulle en tro det var nok å stryke fingeren over skjermen for at noe skjer. nope, beklager...

Hva slags OS kjører denne?

er nok lg sitt eget, har enda til gode å høre om en telefon fra dem som bruker noe annet...

Lenke til kommentar

Dama sier jo også det om at skjermen er lite responsiv, første gang under kamerea delen i videoen. Og ellers også på slutten.

Noen som kan si hvilken overflate det er over skjermen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
hva skjer med testen til lg kc 910 a? dere lovet med å komme med en test ui løpet av denne uka! skuffende

Hei,

Denne testen ble dessverre utsatt på grunn av at testeren ble syk pluss at vi besitter et mandagseksemplar, og må derfor vente på et nytt for å dobbelsjekke noen ting for å være sikker på at problemene ikke bare gjelder akkurat vårt eksemplar. Testen er klar og kommer så snart vi får et nytt eksemplar.

Lenke til kommentar

Nei altså, til alle dere som ikke kjøper telefoen pga den dårlige respondtiden må bare bremse litt opp. Må jeg minne dere på at denne telefonen er på markedet for første gang? Dette er beta softwaren til LG og det tar mer enn bare noen uker etter release for at oppdateringer med bug fix skal komme. Ikke la være å kjøpe telefonen fordi den tilsynelatende har mangler. LG er fult klar over dette og kommer helt sikkert opp med en oppdatering så fort som mulig så jeg kommer til å kjøpe denne telefonen uansett. Har gledet meg sånn til 8mpx, divx, legge inn masse bilder på telefonen osv...Dolbyen er jeg enig i kan være litt tvilsom. Har ikke prøvde telefonen selv, men har hørt at lyden fortsatt er rævva.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...