Pysj Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kristiansund forbereder seg til byens årlige datahappening: The Convention. Les mer Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sikkert fett for sundmøringene det da! ^^ Men burte de ikke ha med CS:S og CoD4, kanskje WC3 også? Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde vært morsomt om noen kunne arrangert et dataparty for de som er 25+. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Og de kunne ha spandert på seg at den som skriver teksten på forsiden på weben deres klarer bedre enn 9 skrivefeil på 15 setninger. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sikkert fett for sundmøringene det da! ^^ Men burte de ikke ha med CS:S og CoD4, kanskje WC3 også? Kristiansund ligger på Nord-Møre, ingenting er fett på Sunn-Møre. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kristiansund ligger på Nord-Møre, ingenting er fett på Sunn-Møre. Hahah, jeg har 0 peiling på plasser i Norge Men, som mofopop sier, de burte ha noen happenings for folk som ikke er under 16 år også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) "Det er ingen aldersgrense på The Convention. Det eneste arrangørene krever er at du klarer å ta vare på deg selv." En av hovedgrunnene til at jeg slutta å dra på TC etter 5 år, var faktisk dette. De klarer nok å ta vare på seg selv, men ikke på andre folk. 12-13åringer som ikke klarer å la folk sitte ifred med spill som de selv ikke liker. Kommer og roper i trynet ditt og spruter vann på deg hele tia. Greit nok at det er tradisjon å være litt ekle med folk som sover, men må da for faen gå an å oppføre seg og være greie med andre folk. I starten da jeg begynte å dra dit var det ikke så ille, men følte at det ble verre for hvert år. Men utenom disse små negative tingene, er TC et kjempearrangement med dyktig crew og god støtte fra diverse sponsorer. Utrolig stabilt og kjapt nett med minimal nedetid. Endret 7. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Uten aldersgrense blir det en yngleplass for fjortiser, så jeg kunne ikke tenkt meg dit av den grunn. Men så har jeg ikke tid, så det er ikke så farlig uansett. Lenke til kommentar
Gizmodude Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde vært morsomt om noen kunne arrangert et dataparty for de som er 25+. Det finnes. VoksenLAN kalles det. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hadde vært morsomt om noen kunne arrangert et dataparty for de som er 25+. Det finnes. VoksenLAN kalles det. Tøft Takk for tipset Endret 7. oktober 2008 av mofopop Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For åttende gang går datafesten The Convention av stabelen i Kristiansund Onsdag 8. Oktober Kl 15:00 er det klart for å sparke i gang The Convention XIII For de som ikke kan romertall skal det altså være trettende, ikke åttende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå