hallvis Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hei sveis. Da har jeg laget en slags portfolioside for å slamløst promotere meg selv. Vil gjerne ha litt konstruktiv tilbakemelding fra dette fantastiske nettsamfunnet. Ps. fant ikke en annen passende plass hvor jeg kunne legge ut tråden, så beklager hvis dette er feil sted. pps. det er ikke så mye innhold der nå. Akkurat nok til å rettferdigjøre publikasjon www.fredrikhalvorsen.com På forhånd takk! Fredrik Endret 7. oktober 2008 av hallvis Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 før jeg sier noe, så vil jeg bare si ifra at jeg ikke er veldig stødig på det å lage websider, så det jeg sier her er mine meninger. IKKE sett fra ett teknisk ståsted. Jeg syns siden ser veldig fin ut, men... Det er dumt at du har laget siden slik at hver gang du blar mellom sidene (photo, film osv.) så lastes hele siden på nytt. Da vil siden "flimre" litt, noe som ødelegger effekten når innholdet på siden kommer glidene opp. Kanskje gjøre noe med rammer her, slik at kun det som er innenfor rammen (selve innholdet på siden) som lastes hver gang? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei og hopp og takker for raskt svar. Først kan jeg bare si at jeg heller ikke er en racer på websider. Det meste på siden er en flash-plugin som heter Slideshow pro. Er enig at det er dumt at sidene lastes på nytt hver gang man bytter mellom foto og film, men det er 2 forskjellige galleri, så jeg tror ikke det er så mye å gjøre med akkurat det. Ihvertfall ikke med mine tekniske skills! Men ellers takk for bra kritikk. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er ingenting å kommentere på selve siden.. Men jeg bladde gjennom bildene dine, og du har mye bra! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Takk så mycket! Jeg håper å kunne integrere film og fotoseksjonen til bare 1 portfolio. Hadde det vært noe kanskje? Blir kanskje litt mer uoversiktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå