neXon Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva kan jeg gjøre når jeg ikke husker passordet som er sett på routeren? finnest det noe program so finner det ut? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hviklent merke er det på routeren din? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvordan router er det snakk om da? Skal gå an å ta en reset på routeren. Er det en Dlink så er det bare å ta ut strømmen, holde inne den "tappen" bak på routeren med en kulepenn, slå på strømmen, slippe knappen etter ca 5-10 sekunder. Se forøvrig på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 ruteren står ibruk av et mange brukere, så jeg kan ikke restarte den, skal bare åpne en port på den. Det er en ZyXEL Prestige 700 serie. Noen forslag? Lenke til kommentar
JPT Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 http://www.zyxel.no/support_art.php?qid=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå