EinarEriksen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 En times lang ringetone inn i Guinness rekordbok Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvem som helst kan vel spille inn en timeslang .mp3 fil og sette som ringetone? Eller er det noe annet sensasjonelt her jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det må være noe vi ikke har fått med oss Endret 7. oktober 2008 av moshpit Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er vel det at tonen er tilgjengelig via en tjeneste enn at man har mekket tidenes Maiden-medly og lagt den inn på telefonen selv, antar jeg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er vel uansett begrensninger i mobilnettet som gjør at telefonen ikke ringer mer enn 20-30 sekunder uansett... (?) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tenker jeg skal spille inn 2 timer med Surfing Bird og komme i Guiness rekordbok selv! Men ja, ser ikke helt vitsen med å kjøpe en time lang ringetone når telefonen bare ringer i maks 30 sek uansett Lenke til kommentar
ballah Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tenker jeg skal spille inn 2 timer med Surfing Bird og komme i Guiness rekordbok selv! Men ja, ser ikke helt vitsen med å kjøpe en time lang ringetone når telefonen bare ringer i maks 30 sek uansett Haha, flere som har sett nye Family Guy altså Didn't you know the Bird is the word? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 A-well-a everybody's heard about the bird B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word :!: Beklager off topic, men har hatt den sangen i bakhodet i snart 24 timer.. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er vel uansett begrensninger i mobilnettet som gjør at telefonen ikke ringer mer enn 20-30 sekunder uansett... (?) Tror det er litt over 2 min... Er isåfall det telefonen min viser når den blir kuttet. Så sånn ca der. 20 sek var no litt lite Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvem som helst kan vel spille inn en timeslang .mp3 fil og sette som ringetone? Eller er det noe annet sensasjonelt her jeg ikke har fått med meg? Skrev akkurat det samme som første kommentar på den sida. Måtte bare le av det og deg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Huh? Hvilken side er det du prater om? Varer 15 til 20 sek før telefonsvareren min tar telefonen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For en bragd!! Daniel Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Virker litt unødvendig, men det er så mye rart man kan lage for å komme i en rekordbok. Men har en absolutt lyst på ringetonen, så er det bare å bruke x-antall MB av minnekortet påen sang du sjelden kommer til å høre hele av. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg er ikke overasket heller. det så sykt mye rart folk betaler for og som er mulig og abonere på. Men en dag våkner de vell og skjønner hvor idiotiske de var som faktisk betalte for det. Tenker jeg skal spille inn 2 timer med Surfing Bird og komme i Guiness rekordbok selv! Men ja, ser ikke helt vitsen med å kjøpe en time lang ringetone når telefonen bare ringer i maks 30 sek uansett haha. genialt klipp. Skulle heller hatt den som ringetone. Endret 7. oktober 2008 av Ördög Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hva er egentlig en.. ringetone? Hvilken som helst tone/lyd som man setter som ringetone på telefonen? I så fall burde det være enkelt og slå denne rekorden, om noen vil i guinness. edit: Og får man tilsendt denne ringetonen når man bestiller den? Jeg mener.. den må jo ta litt plass? Endret 8. oktober 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva er egentlig en.. ringetone? Hvilken som helst tone/lyd som man setter som ringetone på telefonen? I så fall burde det være enkelt og slå denne rekorden, om noen vil i guinness. edit: Og får man tilsendt denne ringetonen når man bestiller den? Jeg mener.. den må jo ta litt plass? En lang tone kan man jo gjøre om til en 24timers tone, så det er sikkert noen krav dem har for at den blir plassert i boka. Men hva de kravene er aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg