Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ser etter en løpebane i Trondheim, enten grus eller "ekte" bane. Noen forslag? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det finnes ihvertfall en veldig bra "ekte" bane der. Løp NM der i år, men er ikke helt stødig på stedsnavn. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Leangen Ishall, nede på Strindheim. Pleide å løpe der før. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Er 2 baner i Tr.heim. Én på øya like ved Tr.heim spektrum, og én mindre (6-baners) dn oppe på dalgård. Men nå som vi stort sett ikke har dagslys her, og det begynner å bli kaldt, er kanskje galleriet på leangen ishall mer aktuelt. Egentlig ikke noe løpebane, men det eneste plassen i Tr.heim hvor man har noe som ligner et løpedekke innendørs. Så hvis du planlegger å dra til Tr.heim for å løpe Dorian, så anbefaler jeg deg heller å holde deg hjemme i bergen. De har mer å skryte av der. Lenke til kommentar
Hansbm Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er løpebanene i Leangen ishall åpen for alle hele tiden? Noen som vet nøyaktig hvor lang den er? Jeg har hørt ca 230 meter. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Stort sett åpen for alle hele tiden. Mye idioti fra de styrer der. De har blant annet bestemt seg for å begrense treningstiden for de som driver med aktiv løping fremfor publikum. Banen er ca. 225-230m lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå