CurSe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nå har det seg sånn at jeg hoppet av litt ut i sesong 3 pga at jeg følte at denne sesongen ville bli et oppkok av sesong 1 med litt andre ingredienser. Det endte med at jeg gikk lei hele greia og serien lider for øyeblikket samme skjebne som Lost. Selv om det frister litt å kutte ut hele serien så er jeg litt smånysgjerrig på om sesongen viste seg å være bra og om sesong 4 fortsatt foregår i fengslet i Panama eller der i området? Så i korte trekk: - Er sesong 3 bra? - Hva er handlingen så langt i sesong 4? Og hvis dere sparer de verste spoilerne så hadde det vært fint Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå har det seg sånn at jeg hoppet av litt ut i sesong 3 pga at jeg følte at denne sesongen ville bli et oppkok av sesong 1 med litt andre ingredienser. Det endte med at jeg gikk lei hele greia og serien lider for øyeblikket samme skjebne som Lost. Selv om det frister litt å kutte ut hele serien så er jeg litt smånysgjerrig på om sesongen viste seg å være bra og om sesong 4 fortsatt foregår i fengslet i Panama eller der i området? Så i korte trekk: - Er sesong 3 bra? - Hva er handlingen så langt i sesong 4? Og hvis dere sparer de verste spoilerne så hadde det vært fint Sånne som deg fortjener egentlig ikke noe svar Sesong 3 er langt bedre enn sesong 2 ja. Handlingen i sesong 4 uten å gi spoilere er vanskelig. Gjengen er samlet og samarbeider om å få tak i noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå