TSP Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Og hvordan får jeg slått av Speedstep, ser ikke noen alternativer for det i min BIOS. Kan du peke meg i riktig retning? Jeg har ikke brukt PC-en den siste uken omtrent. Klarer det ikke og Zepto har fortsatt ikke svart på min forrige e-post. Nå tror jeg at jeg kun ønsker pengene tilbake. Det siste problemet jeg hadde nå er at maskinen frøs mens den var i sikkermodus like etter en oppstart rundt 2 dager etter den sist var på ... Burde jeg skru DEP på igjen før jeg evt. leverer den tilbake til Zepto? Hvordan gjør jeg i så fall det. Har riktignok ikke opplevd flere blåskjermer, men virker som den fryser og restarter oftere enn den gjorde før det, selv om jo disse problemene og har vært der hele tiden. Endret 22. november 2008 av TSP Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Regner med det disable EIST.. hvertfall det hos meg.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Vel. I det siste har jeg uantsett ikke fått gjort noe. Ikke en gang kommet meg inn i BIOS, de få gangene den har startet opp har PC-en kjapt fryst igjen eller restartet like etter å ha kommet til Windows, den fikk og en blåskjerm en gang. Har sendt flere meldinger til Zepto, men får ikke svar. Frustrert. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kommer du ikke inn i bios ser det ut som hovedkort har trøbbel. Definitivt en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, dette hadde vært en sak for "HW.no hjelper deg" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ja... Tror dere det er mulig å få igjen pengene i denne saken? Har hatt mange problemer med de to Zepto-PC-ene jeg har kjøpt og vil prøve et annet merke. Må bare vente på at de svarer ... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tja, de bør jo reparere / hjelpe deg innen rimelig tid, noe de absolutt ikke har gjort. Ta kontakt med forbrukerrådet og få litt hjelp der. Tror nok du har krav snart på pengene dine i retur. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei, Beklager å rippe opp i gammel tråd, men lurer på hvordan det enda med denne saken. Skal ha meg ny pc, og tenker på å kjøpe meg en ny Zepto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå