Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Diverse blåskjermer etc. med min Mythos A15 - Vista 64-bit


Anbefalte innlegg

Og hvordan får jeg slått av Speedstep, ser ikke noen alternativer for det i min BIOS. Kan du peke meg i riktig retning?

 

Jeg har ikke brukt PC-en den siste uken omtrent. Klarer det ikke og Zepto har fortsatt ikke svart på min forrige e-post. Nå tror jeg at jeg kun ønsker pengene tilbake. Det siste problemet jeg hadde nå er at maskinen frøs mens den var i sikkermodus like etter en oppstart rundt 2 dager etter den sist var på ...

 

Burde jeg skru DEP på igjen før jeg evt. leverer den tilbake til Zepto? Hvordan gjør jeg i så fall det. Har riktignok ikke opplevd flere blåskjermer, men virker som den fryser og restarter oftere enn den gjorde før det, selv om jo disse problemene og har vært der hele tiden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. I det siste har jeg uantsett ikke fått gjort noe. Ikke en gang kommet meg inn i BIOS, de få gangene den har startet opp har PC-en kjapt fryst igjen eller restartet like etter å ha kommet til Windows, den fikk og en blåskjerm en gang. Har sendt flere meldinger til Zepto, men får ikke svar. Frustrert.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...