zeox Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Siden Starcraft turneringen ble nogenlunde populær har jeg bestemt meg for å fyre opp en ny en! Har ikke helt bestemt meg for hvilket spill det blir enda, og det er her jeg snur meg til dere gamer.no brukere! spill jeg tenker meg er: Starcraft Warcraft 3 TFT C&C3 Kane's Wrath Company of Heroes OF Dawn of War vente på RA3? C&C Generals (hadde vært flott om en moderator kunne lagd en poll) Hva mener dere? er mye bedre forberedt denne gangen, så forvent bedre organisasjon! Endret 6. oktober 2008 av zeox Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Company of Heroes! Warcraft 3... Tja. ^^ Kunne kanskje tatt med C&C Generals? Endret 6. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Warcraft 3 er vel fortsatt ganske populært. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Age of empires II (kan bli litt vanskelig med server) Company of Heros Endret 7. oktober 2008 av Painapple Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 selv om jeg suger balle i company of heroes hadde jeg vært med, LETT! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 må minne om at uansett hvilket spill det blir er det åpent for alle å være med! Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Warcraft III OFC!!!! Med Expansion. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Age of Empires er jo ein klassiker Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Age of Empires er jo ein klassiker Warcraft bånner det lett etter min mening, men det er jo meg da... Har aldrig likt AoE noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå