ViPeR Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 På min MSI Wind så har jeg lagt inn en annen bios som gjør at jeg kan overklokke cpu til 1,98ghz og i tilegg gjøre 256mb ram tilgjengelig for skjermkort. Er dette noe som også går ann på eee 1000 ? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, man kan installere et program som heter eeectl og klokke den til 2ghz... Desverre lar ikke min retarded XP-installasjon meg bruke eeectl Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jøss, dette skrev jeg for et par timer siden i en annen tråd... Jeg har fått en irriterende summelyd i min 1000H. Hvis den står rett (enten på bordet, i fanget, ved at jeg holder den, etc) så hører jeg en lavfrekvent men tydelig lyd. Hvis jeg derimot vipper tastaturdelen av PCen 45° fremover, bakover eller til en av sidene, da stopper lyden. Noen aning om hva dette kan være? Syns det høres ut som hardisken når jeg legger øre nærme baksiden, er bare i noen vinkler lyden kommer, svært irriterenes på en ellers så lydløs pc, funnet en løsning på dette? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har Asus Eee 1000H stor entertast på de du får kjøpt i Norge? Eller har den entertast som er avlang? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har Asus Eee 1000H stor entertast på de du får kjøpt i Norge? Eller har den entertast som er avlang? Stor og fin, og helt uten noen andre knapper på høyresiden av seg, akkurat som det skal være... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Herlig, får bare mer og mer lyst på denne maskinen, kan jo også være kjekk på skolen. Eneste minus er vis det er noen program vi skal legge inn fra CD. Noen som har løsninger i tilfelle et slikt tilfelle skulle komme? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Herlig, får bare mer og mer lyst på denne maskinen, kan jo også være kjekk på skolen. Eneste minus er vis det er noen program vi skal legge inn fra CD. Noen som har løsninger i tilfelle et slikt tilfelle skulle komme? Enten eksternt drev eller bruke en annen pc til å lage iso som kan legges på en usbminnepenn og mountes med daemon tools. Til skole vil jeg si det er en tilnærmet perfekt pc, pga det er perfekt kompromiss i størrelsen som gjør at man har stor nok skjerm og stort nok tastatur til at man orker skrive en stund uten å bli sliten, dessuten er det veldig god batterikapasitet. /Espen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Blir nok ihvertfall kjøp av en slik en i nærmeste framtid også kjøpe en 2GB Rambrikke Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 2 Gb ram brikke er et must.. Syns jeg da.. om man skal bruke den til annet enn bare å surfe liksom Jeg bruker min i både jobb og studier. Og den er perfekt. Prg og evnt drivere løser man med enten å laste ned software fra nett (der det er mulig) eller laste inn på stasjonær/evnt annen bærbar og så over på en minnepenn eller brikke. Jeg bruker så sjeldent cdrom at det har ikke vært noe savn i det hele tatt. Den kan jo også settes opp i nettverk og da kan du jo hente info direkte fra annen maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå