Astralnoise Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 har et par helsemessige spørsmål: Altså, jeg har kanskje ikke de bredeste overarmene i verden, og jeg er tross alt ikke eldgammel. Det har seg sånn at jeg vil tattovere et våpenskjold på overarmen, men er litt redd for at denne skal bli strukket ut og jævlig, flytte på seg eller noe sånt etter hvert som jeg blir ennå mer voksen. Er det sant, eller er det bare tull? Evt. noen som har erfaringer, eller billedlige forklaringer? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kommer an på kor gammel du er? Er du over 19-20 ville eg påstå det går grett. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er 19. Håper da virkelig ikke at jeg blir så alt for svær heller Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er 19. Håper da virkelig ikke at jeg blir så alt for svær heller Du kan jo også stikke innom en tatoo-sjappe og spørre om det du lurer på. De har nok mye peiling på tatoveringer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Strekking skal i utgangspunktet ikke være noe problem hvis det ikke er snakk om ekstrem vekst. Du kan jo spørre her for litt mer detaljer, eller hvis det er noe annet du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå