Gå til innhold

Mikrofonen virker ikke

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et utrolig frustrerende problem. Jeg bor i Tsjekkia og studerer, og tenkte Skype ville være en bra måte å kunne kommunisere med de der hjemme. Men det funker **** ikke. Eller, det er mikrofonen som ikke virker. Jeg har en HP Pavilion dv2000 med innebygde mikrofoner. Ingen kan høre meg på Skype. Hva skal jeg gjøre? Høyreklikker jeg på volumjusteringsknappen nede til høyre og går inn på "Innspillingsenheter" står det at mikrofonen fungrerer, men under står det WaveOut Mix - Conexant High Defintion Audio - Ikke tilgjengelig. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Som om ikke det er nok, så kan ikke jeg høre de andre heller, men webcamera fungerer som bare det på Skype, så nå satt vi akkurat å så på webcam og snakket i telefonen

Hjelp en stakkar student =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump. Ingen som kan hjelpe? :(

EDIT: Nå la jeg akkurat merke til noe rart. Når jeg går inn på innspillingsenheter legger jeg merke til at den indikasjonen som viser lydnivået knapt beveger seg, enda jeg roper inn i mikrofonen. Hvis jeg slår med fingrene ved mikrofonen gir den fullt utslag, OG, bare jeg slår hånda gjennom lufta registrerer den mer lyd enn når jeg roper inn i den... Hva i alle dager?!

Endret av tempel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...