Rabbid Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Faar lyst til aa gi noen en omgang juling selv, og jeg er halvt nordmann. Sier jo litt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 BUMPer denne traaden jeg Tok en tur til Reykjavik i gaar, og byen krydde av nordmenn . Var selvfölgelig mange andre turister der, men man kunne knapt snu seg uten aa höre noen snakke norsk. Problemet var at hjernen min skiftet modus hver gang jeg gikk forbi en nordmann, veldig slitsomt He he.. Ja det kan jo selvsagt bli for mye av det gode av og til. Blir ofte sånn med mye turister. Men dette med "kjøp" av Island er selvsagt ikke noe jeg står inne for. Heller et nærmere samarbeid basert på gjensidig respekt. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://www.visir.is/article/20081110/FRETTIR01/785749434 Ooooooog DER kommer det fram at det etter all sannsynlighet er olje på island. Hvem vil ha oss nå? USA ville ikke ha noe med oss å gjøre, Storbritania sa vi var terrorister... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 BUMPer denne traaden jeg Tok en tur til Reykjavik i gaar, og byen krydde av nordmenn . Var selvfölgelig mange andre turister der, men man kunne knapt snu seg uten aa höre noen snakke norsk. Problemet var at hjernen min skiftet modus hver gang jeg gikk forbi en nordmann, veldig slitsomt Det må være slitsomt å jobbe på utested eller kjøre taxi i Reykjavik nå. Selvgode, fulle nordmenn som skråler om å kjøpe hele øya.. Er Island et fyllereisemål? For nordmenn er vel egentlig alle reisemål det, ved nærmere ettertanke. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Spriten er naa ganske dyr, men du finner nok av fylliker i 101 Reykjavik (sentrumsomraadet) om du tar deg en tur nattestid. Handelsgata er en rar miks av firmaer, med alt fra kristensjapper til erotiske klubber og spillebuler Men det blir jul her ihvertfall, de fleste butikker har faatt inn saa mye varer at man nesten skulle tro hele krisa var over. Klarte knapt aa bevege meg paa Bónus her om dagen, var jo stappfullt Endret 12. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå