callahan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 noen som ser, har sett denne serien? den er skikkelig bra!! Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva handler den om?? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 noen som ser, har sett denne serien? den er skikkelig bra!! meget bra serie. Går utapå Ghost Whisperer så det holder. Den beholder de, men gir øksa til denne..... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det ligger en tråd om det baki her som jeg lagde for litt siden^-^ Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jepp, har sett den. Er underholdende nok Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 noen som ser, har sett denne serien? den er skikkelig bra!! meget bra serie. Går utapå Ghost Whisperer så det holder. Den beholder de, men gir øksa til denne..... Den var vel litt for smart for publikum? Uansett Ghostwhisperer: Bigger Rack > Dead Like me. Det ryktes at det skulle lage en film da, og at serien skulle/kunne gjenopptas om filmen gjorde det bra? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Filmen kommer nå i desember eller noe^-^ Men ikke på kino, rett på dvd, sikkert litt vanskelig å få tak i den her i norge, men har sett serien på platekompaniet, så kanskje der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er derfor vi har internett amazon.com eller ebay eller...ja. mulighetene er endeløse. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men så på traileren at det kommer til å bli mange som ikke er med. JEG er skeptisk. /: Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Filmen kommer nå i desember eller noe^-^ Men ikke på kino, rett på dvd, sikkert litt vanskelig å få tak i den her i norge, men har sett serien på platekompaniet, så kanskje der. w00t`? det viste jeg ikke! *googles* http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Like_Me_(film) interesant! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nice. Jeg fikk høre at de skulle gjenoppta serien, men det var vel kanskje filmen de spilte inn da Den skal ses, veit jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nice. Jeg fikk høre at de skulle gjenoppta serien, men det var vel kanskje filmen de spilte inn da Den skal ses, veit jeg. på tide og re-se sesong 1 og 2 da Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja, på tide å gjenoppta seingen min også. Glemte av serien, selv om jeg likte den utrolig godt. Ser fram til film! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sitter å ser på serien for 3 gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 advarsel: Dead like me-filmen er MYE dårligere enn serien. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 ENIG. Trodde jeg skulle bli pint til døde da jeg så den. utrolig suffaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå