Gå til innhold

Passer kabinett og hovedkort sammen?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har bestemt for å bygge min egen pc og har bestilt en haug med deler. Hadde først bestemt meg for å bestille antec nine hundred men ombestemte meg i siste liten og bestilte antec twelve hundred istedenfor.

Her er delene jeg har bestilt.

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=79270

Nå har jeg fått alt utenom skjermkortet og har begynt å montere litt. Jeg lurer på om utgangene bak på kabinettet passer til hovedkortet. Der ser lissom ikke slik ut.Dreit jeg meg ut da jeg bestilte twelve hundred?

Hva bør jeg gjøre om de ikke passer sammen?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg er usikker på er om hovedkortet passer til I/O panelet til kabinettet. Grunnen til at jeg vil være sikker på dette, er at jeg vil ikke begynne å montere i kabinettet hvis jeg blir nødt til å bytte det. Skjønner ikke hvordan de to skal kunne passen sammen. Er det meningen at jeg skal fjerne noe eller gjøre noe annet spesielt?

post-168027-1223385569_thumb.jpg

post-168027-1223385641_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det følger med et eget IO shield når du kjøper nytt hovedkort. Du bytter bare ut "den blanke delen" i kabinettet.

Jeg aner ikke hvorfor det følger med IO shield i nye kabinetter, da de skjelden eller aldri passer til noen hovedkort.

Lenke til kommentar

Det skal følge med, med mindre du har kjøpt en demovare/B-vare, da hender det at sånne ting ikke følger med, men har du kjøpt hovedkortet som et nytt produkt og det ikke følger med ville jeg krevd et nytt evnt. tilsendt en I/O plate, men det får du neppe da det er vanskelig å få tak i da det lages i like mange ekseplar som hovedkort og da må de fjerne det fra et annet hovedkort noe de ikke gjør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...