zyklo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Er det mulig å endre standard seperator på inputboks samling? Jeg har en samling med inputboks samling og henter info fra denne slik: response.cookies("Bilder")("Stikkord") = request.form("4") Resultatet blir da slik: Dyr, Hund, Golden, osv Alt etter hvor mange bilder jeg har lastet opp. Problemet kommer den gangen jeg selv bruker komma i inputboksen. Kunne derfor tenkt meg å bruke semikolon for å skille boksene fra hverandre. Noen som vet om det er mulig å endre på dette? Endret 17. oktober 2008 av zyklo Lenke til kommentar
dialafc Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjør heller en loop med Request.Form(element).Count. Da kan du selv parse hver enkelt av boksene på den måten du selv ønsker. Lenke til kommentar
zyklo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjør heller en loop med Request.Form(element).Count. Da kan du selv parse hver enkelt av boksene på den måten du selv ønsker. Etter litt fiksing og triksing fikk jeg det til på denne måten. Takker for hjelpen. Har plaget meg i lang tid dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå