soft Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Nokia 3650, når jeg starten MI+ kommer det opp en melding: Systemfeil ! Har installert div versioner, og avinstallert alle reebot før og etter inst. får ikke dette til å virke, har inst. Tip... den connecter ikke det gjør heller ikke POP -mail henting, men web browser virker ?? grrrrrrrr:-( Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Vet ikke med MI+ , men jeg vet at pop3 ikke er det samme som internett. Selv om du har satt opp internett, er det fremdeles justeringer i mailen som må ordnes på Skriv en mail til leverandøren din og spør hva slags innstillinger du må forandre på. Opheim.com er også ganske grei å titte innom :-) /Eirik Lenke til kommentar
soft Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Ok Takk for svar så langt :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Du må lage en egen GPRS oppkobling hvis du skal sjekke mail eller bruke andre programmer. Prøv å installer IM+ i telefonminnet. Fungerer ikke å installere programmer på kortet (de fleste kommer det bare systemfeil på når jeg gjør det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå