Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Garmin Astro hundepeiler?


Anbefalte innlegg

http://www.magasinet.no/display.aspx?menui...amp;prodid=5047

 

Dette her må da være et forsvinnende godt tilbud. Men er det noen som har prøvd denne før ?. Noen som har erfaringer. Hørt noen har bestilt den ifra USA.

 

 

mvh

 

Livsnyter

 

Mod. anm:

Heisann! Jeg har endret innlegget ditt om slik at tittelen ble litt mer informativt. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

 

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Velkommen til forumet!

 

Jeg har desverre ingen egne erfaringer å komme med når det gjelder hundepeilere. Derimot er jeg godt inneforstått med at Garmin lager meget gode produkter. Både når det gjelder kvalitet og funksjonalitet. Uten at jeg skal fastslå noe, er nok dette et godt produkt til prisen. :)

Lenke til kommentar
http://www.magasinet.no/display.aspx?menui...amp;prodid=5047

 

Dette her må da være et forsvinnende godt tilbud. Men er det noen som har prøvd denne før ?. Noen som har erfaringer. Hørt noen har bestilt den ifra USA.

 

 

mvh

 

Livsnyter

 

Dette er en fantastisk hundepeiler!

 

Jeg fikk min fredag og prøvde den i helga. Det er litt leveringstid på den men jeg ville tatt kontakt der jeg fikk min.

hos www.fakkelmannen.no har de den til 4.990,-. spør du pent så får du med minnekort til den også.

 

Hadde for en gangs skyld full kontroll på hvor bikkja var!

 

 

Topp service. Produktet og butikken anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...