Kvarten Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg må si at jeg liker disse kornete bildene. Det bruke å film setter litt i perspektiv den perfeksjonismen i at alle digitale bilder skal være 100% helt ned til hver pixel. Du har gjennomført hittils meget bra. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk for kommentaren din! Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 19. oktober. Bildet ble tatt på Akam treffet på søndag mens vi var i Sandvika. T-Max 400 @ 400 i T-Max fremkaller (7 min 1+4 @ 20*C). 50mm f/1.2 @ 1.2. Francis Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Her ser man hva objektivet kan by på med åpen blender ja. Ser også at du har gått fra grøpp til sammalt når det gjelder kornstørrelse. På grunn av at du kommer så lavt ned, slik at plankedekket (eller hva det er) blir nesten horisontalt, så ser det ut som om skarphetsplanet ligger fortapt, omsluttet av skvalpende sjø. Man blir også fryktelig nysgjerrig på hva de greiene som er i fokus egentlig er for noe. Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Takk for kommentaren din! Jeg synes det er spennende å bruke objektivet vidåpent, selv om det til tider kan være nokså krevende. Man blir også fryktelig nysgjerrig på hva de greiene som er i fokus egentlig er for noe. Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken... Det er spiker som ikke er slått helt inn i plankene . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå