Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - :Francis: - 50mm f/1.2 & f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarer!

 

Det er lenge siden jeg har postet bilder i tråden, men det skyldes en travel hverdag der fotografering ikke kan få høyeste prioritet. Tross den travle hverdagen, har jeg fått tatt og fremkalt noen bilder den siste uken. Denne gang med T-Max P3200 @ 3200 i T-Max fremkaller.

 

7. oktober.

 

Bildet er av min forlovede på en restaurant :).

post-56362-1224022729_thumb.jpg

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar

Takk for kommentar!

 

Du har helt rett i at det er rådhuset. Jeg skjønner hva du mener med filmkornene, de blir nokså fremtredende ved så høy ISO. Det skal bli spennende å skanne neste filmrull, som er samme film @ 6400 ISO :ph34r: . Jeg skal se om jeg får tid tid å fremkalle og legge ut gårsdagens bilde senere idag :).

 

Francis

Lenke til kommentar

Hyggelig med flere kommentarer!

 

Her kommer bildet fra 14. oktober. Bildet er ett av mine første selvportretter. Jeg har tidligere ikke presset film til mer enn 3200 ISO, men jeg tenkte at jeg for moro skyld kunne teste og presse T-Max P3200 til 6400. Jeg ser at eksponeringen blir mer og mer kritisk etter hvert som man presser en film, skyggedetaljene har veldig lett for å forsvinne.

 

Nikon F5

Nikkor 50mm f/1.2

T-Max P3200 @ 6400 i T-Max fremkaller (1+4 @ 20*C i 13.5min)

 

Her er resultatet :).

post-56362-1224273762_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tusen takk for kommentarer!

 

Hva med en skikkelig fin-kornet film nå ?

 

F5en er ladet med T-Max 400, det er det mest finkornede jeg har akkurat nå. Kanskje jeg får kjøpt meg en rull med noe skikkelig finkornet før oktoberfesten er over, men jeg vet ikke om jeg vil få muligheten. Jeg er ikke i Oslo så alt for ofte.

 

Francis :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...