Gjest Gjesten:P Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei alle sammen! Var på fylla nå i helga, og endte med at jeg var igjen på lokalet med kun et par kamerater og bla ei snasen frøken. Vi tok en dans eller to og endte med ein time eller to med hyggleig prat, riktignok var ho en del mer full en meg men synes ho virka koselig. Fikk nr av henne, og tok kontakt dagen etter for å spørre hvordan formen var. Ho husket selvfølgelig ingenting, før jeg måtte mimre med et lite bilde for å få husken igang. I går kveld tok ho kontakt gijen og sendte en heilt vanlig skjer? melding, og jeg føler ho er lit på gli. Skal også nevnes at ho er 15 og jeg 17! Det jeg nå lurer på er om denna er noe vært å prøve å sende meldinger(evt meir kontakt) eller blir det for teit? Hilsen en forvirret sjel Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det blir ikkje for teit. Stå på med meldingar, ver kvikt ute med å dra ho med deg på noko kjekt. Dette gjorde eg for eit par år sidan, og fekk mitt beste år nokon sinne. Men for all del, ikkje virk desperat Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du syntes hun var søt, hun virker interessert. Ta kontakt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hvorfor ikke? Hvis du synes hun var hyggelig og vil bli bedre kjent med jenta, så er det jo bare å kjøre på. Endret 6. oktober 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjør på. Men dropp "skjer?" meldinger... Jenter får sånne hele tiden og du bare skyter deg selv i foten. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva skal man åpne sms-chat med da? "Hvilket parti holder du med?"?! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva har du på deg funker flott for meg. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten:P Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 HEI! Takk så meget for svar, men ser at dere mener jeg bør droppe skjer? meldinger men hva i helvete skal jeg spørre etter da? Synes det virker litt dumt som foreslått her å spørre hva ho har på seg når vi egentlig bare har møttes en gang.. kan fort bli litt sånn næsty.. Vurderer å spørre etter msn- adresse, da kan det hende at ting glir lettere:P Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Når du tenker ordentlig over det, synes du ikke det virker helt bak mål å skrive "skjer?" og sende det avgårde? Du får heller lage en setning ut av det og spørre om hva hun driver med, men ikke la det være hovedinnholdet i tre av fire meldinger. Må nok være litt mer oppfinnsom for å holde på interessen hennes. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten:P Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja sender selvfølgelig i form av en hel setning, og prøver å få praten over på noe annet... Har vurdert det med å få ho med på noe, men noe som gjør dete vanskelig er at det er 7 mil mellom oss, ellers hadde det jo vært greit... Kunne seff prøvd å invitert hu hit en helg når vi blir bedre kjent med overnatting, men er litt skeptisk e hva foreldra mine kommer til å si te overnatting når hu er bare 15... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kunne vært meg der ass, akkurat samme situasjon selv, usikker på hva jeg gjør though, er så stress å ta kontakt igjen ;p Lenke til kommentar
Gjest Gjesten:P Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, må si meg enig der. om det ikke er direkte stress så blir det fort til at man bare veksler tre-fire meldinger før det debber ut. Man kjenner liksom personen så lite at man ikke har noe spess å prate om liksom.. Noen ideer på prateemner bortsett fra disse kjedelig skjer? greiene? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Enig med det om "skjer?" meldinger. Du kan spørre om hva hun gjør eller hvordan hun har det i begynnelsen, men etterhvert burde du kanskje prøve å grave litt i hode om hva hun har sagt tidligere å bygge videre på det. Fortell litt om ting du også (ikke om hvor store musklene dine er, eller hvor bra du ser ut på håret) og "fleip" litt. Når det kommer til at du har lite å skrive om, så trenger du ikke sende svar omtrent før du har fått meldinga. Ting går sent i begynnelsen når du ikke kjenner henne så godt og er usikker på hva du kan skrive. Lenke til kommentar
Gjest Gjesten:P Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sendte ho en melding i stad og følte at det gikk bra.. fikk veksla noen ord og fikk msn adressa:P Spørte også om ho skulle ut til helga og mulig det sa ho så kanskje jeg treff ho igjen:P Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ja, det nytter ikke å bli bedre kjent over sms eller msn med en flørt du har hatt i fylla, mye bedre å sende en melding om å møtes igjen og ta det derifra, da kan du ta steget videre å se om hun er med på leken. Men alikevel stress, ihvertfall i min situasjon, fordi hvis jeg skal ha noe å få henne med på må jeg jo finne noe å invitere henne med på, hun bor noen km unna så gidder liksom ikke møtes bare for å henge ute.. Ommmg, så bilde av henne nå og hun ser mye mindre digg ut en det hun har gjort de gangene jeg har møtt henne i fylla, og nå skal jeg møte henne imora >.< hjeeeeeelp Endret 9. oktober 2008 av Tmz Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei alle sammen!Var på fylla nå i helga, og endte med at jeg var igjen på lokalet med kun et par kamerater og bla ei snasen frøken. Vi tok en dans eller to og endte med ein time eller to med hyggleig prat, riktignok var ho en del mer full en meg men synes ho virka koselig. Fikk nr av henne, og tok kontakt dagen etter for å spørre hvordan formen var. Ho husket selvfølgelig ingenting, før jeg måtte mimre med et lite bilde for å få husken igang. I går kveld tok ho kontakt gijen og sendte en heilt vanlig skjer? melding, og jeg føler ho er lit på gli. Skal også nevnes at ho er 15 og jeg 17! Det jeg nå lurer på er om denna er noe vært å prøve å sende meldinger(evt meir kontakt) eller blir det for teit? Hilsen en forvirret sjel Vil du eller vil du ikke? Bare feiginger tar ikke kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå