nilsso Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei, jeg tok med privat pcen på skolen for å få installert skolenedomene på den, det ble gjort, men det var andre greier som ikke funka. Tilslutt fikk jeg en egen pc fra skolen som funker fint, og jeg vil helst få min privat pc ut av skoledomenet. Noen som vet hvordan man kan fikse det? takk for svar. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du må sette pcen i en arbeidsgruppe. Dette vil melde pcen ut av domenet. Høyreklikk på "min datamaskin" og velg "egenskaper", så er det en tab som du kan skrive pc navn, arbeidsgruppe osv. Der skifter du fra domain til arbeidsgruppe. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg husker engang en lærer meldem meg ut, da skrev han noe greier i cmd og jeg var meldt ut. Noen som vet om det? Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen grunn til at du ikke prøver hva jeg foreslo? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Har gjort det, men det kommer en eller annen merklig error innimellom. en som slår av pcen innen 1 minutt. noe med services.msc, kan ikke ta screen, selvom "shutdown -a". kan ikke åpne paint / photoshop / filmer / mp3'er etter jeg har cancelled shutdownen med "shutdown -a" Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du har meldt pcen ut av domene? Og hvorfor mener du at de feilene kommer av domene? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg gjorde som du skrev over, og hvorfor jeg mener feilene kommer av domene? Fordi jeg ikke har hatt disse feilene før jeg gjorde som skrevet over. Aldri sett dem før. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) ok, jeg klarte å få taki feilmeldingen som kommer : denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET\SYSTEM systemprossesen c:\windows\system32\services.exe ble uventet avsluttet med statuskode -1073741819. systemet vil nå avsluttes og startes på nytt. (1 min til shutdown.) Endret 7. oktober 2008 av nilsso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå