loathsome Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Følte bare for å dele denne med dere fellow geeks: http://www.gk2gk.com/topten/waystotell.asp Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ler meg hjel ! 1. Geeks don't cheat. Geeks know that the grass only seems greener on the other side. They instinctively stay devotedly loyal to their lovers through thick and thin. Their social skills are also not well developed enough to support an affair. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, er en del sant i denne teksten, hadde bare flere jenter visst dette Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, er en del sant i denne teksten, hadde bare flere jenter visst dette Pft, det er bullshit. eller... er det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Siste punktet stemmer som regel da hvertfall Lenke til kommentar
decophly Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ville sagt at mye av det faktisk er noe lunde nær sannheten, selv om det kan variere om nerds har erfaring og tidligere kjærester. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva definerer dere som en "nerd"? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva definerer dere som en "nerd"? smart, sære interesser, ikke så veldig sosial feks Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ville sagt at mye av det faktisk er noe lunde nær sannheten, selv om det kan variere om nerds har erfaring og tidligere kjærester. Sier meg enig i denne utalelsen her, er selv litt "nerdete" av meg, og noe av de punktene stemmer noen lunde.. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Triksen er jo å finne seg en geeky jente, men for tiden er de jo litt skjelden. Endret 7. oktober 2008 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vel, det finnes noen geeky jenter, veit om en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå