Stupedama Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kjøpte meg spillet i går og skal prøve det nå! Jeg kommer sannsynligvis ikke til å skjønne noen ting, men ;( Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bare kjør de løpene som blir tilgjengelige, så skjønner du mer og mer etterhvert Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Var veldig lett å sette seg inn i. Men det er lurt å høre hva de sier i cutscenene da de kan inneholde nyttig informasjon Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nei, fysj. Me no like. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ka likte du ikke med d då? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hmmmmm. Er bare at jeg spiller som regel bare bil-spill, og dette var litt for komplisert for meg. Skjønner jeg det ikke de første ti minuttene så gidder jeg rett og slett ikke Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er absolutt verd å sette seg inn i. Et av de beste bilspillene på lang tid Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Etter å hoppet over spillet i høst så har jeg skaffet det jeg oxo til den brutale pris av 249 på Spaceworld. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tilbud på spaceworld slik at eg bør løpe og kjøpe eller har de bare satt ned prisen så masse? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 249,- på Spaceworld? D'oh! Jeg kjøpte det nettopp for 299,- på Elkjøp Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Var 249 ja, 360 versjonen, ps versjonen kosta 349 så jeg valgte den billigste siden jeg har de konkurerende rivalene side om side. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Koffor e d 100 kr dyrere på ps3-versionen? Har sett flere spill som er dyrere på ps3 Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Koffor e d 100 kr dyrere på ps3-versionen? Har sett flere spill som er dyrere på ps3 ja det lurer jg og på hvorfor er noen spill billigere til xbox en ps3.. Det var værst for 1 år siden, nå har det blitt litt bedre Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 For det første er det vanskeligere å programmere til PS3 enn på Xbox. Dette kan ha noe med det å gjøre. For det andre kan det hende at Sony tar seg bedre betalt for å godkjenne/publishere spillet enn MS gjør, som fører til en økning i prisen. Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 For det første er det vanskeligere å programmere til PS3 enn på Xbox. Dette kan ha noe med det å gjøre. For det andre kan det hende at Sony tar seg bedre betalt for å godkjenne/publishere spillet enn MS gjør, som fører til en økning i prisen. Men jeg vet ikke. For det første: Om det er vanskelig å programmere til PS3, kommer an på utviklerne. Noen er kjent med systemets arkitektur og har ikke noen problemer med utvikling av spill, og noe er mindre kjent og bruker litt lengre tid på utviklingen. Men om dette har innvirkning på prisen til PS3-spill, har jeg ikke informasjon om. For det andre: Sony tar faktisk mindre penger per solgte spill til deres konsoll enn det Microsoft tar til deres konsoll, så det du sier der er feil. For eksempel tjente Rockstar Games mer penger på PS3-versjonen av GTA IV selv om det ble solgt flere spill til Xbox 360. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg vil ha kilde til begge påstandene. Min første påstand kan bekreftes her Min andre påstand var en ren gjetting. Jeg har ingen tro på i verden at Rockstar tjener mer på PS3-gta enn 360-gta hvis det selges så mye mer GTA til 360. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Prøvde spillet for første gang i dag, og jeg må si at det var litt uvandt. Jeg synes at det ble litt for mye drifting i svingene, og politiet var vanskelig å kjøre ifra - tok meg over 10 min Går det an å slå av radioen? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Prøvde spillet for første gang i dag, og jeg må si at det var litt uvandt. Jeg synes at det ble litt for mye drifting i svingene, og politiet var vanskelig å kjøre ifra - tok meg over 10 min Går det an å slå av radioen? Fullt mulig, gå på controller options og mekk en, stop song knapp så trykker du på den når du spiller. Voila. Lykke til Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Koffor e d 100 kr dyrere på ps3-versionen? Har sett flere spill som er dyrere på ps3 Leste det i Gamereactor at Nordisk Film (som distribuerer PS3-spill) skulle sette opp prisene på PS3-spillene PGA. finanskrisen. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det ikke da man skal sette NED prisene? Da vil flere kjøpe, og utviklerne/sony tjene mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå