Kajac Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For ca et halvt år siden gledet eg meg sykt til MC:LA Skulle komme. Og det e akuratt et slikt type spill som eg liker. Men det frister av en eller annen grund ikke å kjøpe d lengre. hadde dette på lån fra en kompis og det var like skuffende som ventet. Bilkjøringen er fraværende, du jukker stort sett rundt i en balje uansett hvilken bil man kjører. Rockstar har antagelig brukt mindre enn 1 minutt på å forbedre kjøringen fra f.eks gta4. (dette gjelder xbox360) Vil si meg godt over 347 % uenig med deg. Spillet er genialt, har GOD kjørefølelse og fartsfølelse, kjørefølelsen er på en måte som er både utfordrende og spennende på en gang, og det er lett å styre og gjøre stunts. Spillet har veldig god grafikk, og hele byen er detaljert. Samme gjelder bilene. Et av årets beste bilspill. Og de fleste anmeldere er enig meg meg der (kanskje ikke Gamers anmeldelse, men anmelder har et personlig problem med alt relatert til Rockstar) (dette gjelder også xbox360) Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ser at Spaceworld selger spillet til 349,- Er det verdt det? Hvordan er troféene? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ang. Audi R8, så det var noe spesielt med den i manualen. Er det noen som har klart å skaffe den? Ikke den peneste superbilen, men skal angivelig være fantastisk god å kjøre. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du må gjennomføre Driver Test fra Social club for å få den. En hel del greier man må gjennomføre. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 kajac: bruker du ratt? jeg har kun testet med contolleren og det var da en tragedie uten like. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Spiller kun med kontroller. Skal medgi at kontrollen var uvant og rar til å begynne med, men etter en times spilling gikk det som en drøm. Elsker det arkadeaktige preget på spillet! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 ër dette et spill for meg som er bil dilla xD ? er det som nfs underground 2 ? elsket det spille <3 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det minner på mange måter om NFS Underground 2. Men du har desverre ikke Drift og Drag-moduser Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 E ikke d drifting der? :S Har de fikset d med vanskelighetsgraden btw? Leste et sted at d skulle komme en oppdatering for det. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det minner på mange måter om NFS Underground 2. Men du har desverre ikke Drift og Drag-moduser ok men det er litt domt at ikke det er drift og drag Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 E ikke d drifting der? :S Har de fikset d med vanskelighetsgraden btw? Leste et sted at d skulle komme en oppdatering for det. Oppdateringne er lansert Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 For ca et halvt år siden gledet eg meg sykt til MC:LA Skulle komme. Og det e akuratt et slikt type spill som eg liker. Men det frister av en eller annen grund ikke å kjøpe d lengre. hadde dette på lån fra en kompis og det var like skuffende som ventet. Bilkjøringen er fraværende, du jukker stort sett rundt i en balje uansett hvilken bil man kjører. Rockstar har antagelig brukt mindre enn 1 minutt på å forbedre kjøringen fra f.eks gta4. (dette gjelder xbox360) Huh? Bilkjøringen er jo totalt annerledes enn den i GTAIV. I GTAIV kunne man f.eks. ikke akselerere i svingene uten å kjøre av veien. MC:LA er i så måte mye mer arcade. Eneste likheten er at bilene har vekt (i motsetning til f.eks. Burnout Paradise hvor det føles som om man styrer en rakett). Dette gjør også at bilene, avhengig av type, oppfører seg veldig forskjellig også. Hvis du synes en modda lett tuner oppfører seg på samme måte som en umodda tyngre luksusbil, så blir jo det bare latterlig. Som en arcade-racer så er dette spillet superb, og i mine øyne klart best i sjangeren denne generasjonen. Og jeg er ikke en fanboy av serien engang. Dette er mitt første MC spill, og jeg hadde sannsynligvis aldri kjøpt det om ikke Play-Asia hadde $15-tilbudet litt før Jul. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Enig. Hvor lenge prøvde du det når du lånte det, audi? Du kan tydeligvis ikke ha prøvd særlig lenge, når man helt klart kjenner forskjell på hvordan bilene oppfører seg. En Muscle-bil er helt annerledes enn en Tuner. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Spillet føltes uvant til å begynne med, og jeg angret på kjøpet den første timen. Men etter jeg fikk styr på kjøringen er dette det beste bilspillet jeg har kjøpt hittil. (kanskje med unntak av Burnout Paradise) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) kajac: bruker du ratt?jeg har kun testet med contolleren og det var da en tragedie uten like. Prøvde med ratt nå, jeg. Spillet ble definitivt mye morsommere og bedre med ratt Men motorsykkel var vanskelig med ratt og pedaler hehe Spesielt godt likte jeg at det rykket i rattet når jeg brukte nos Endret 16. januar 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er det noe form for online på dette spillet? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er det noe form for online på dette spillet? Det er en stor online del som fungerer kjempebra! Der er det mange forskjellige moduser som vanlige race, capture the flag og rate my ride, hvor man kan laste opp ens bil og få den rated av andre. Nettdelen er veldig bra! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har sinnsykt lyst på spillet, men har kjøpt så masse spill for tiden at eg har ikke fått rundet de engang. Så kommer Skate 2 og Killzone 2 snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå