Naiits Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Lenge siden jeg har spilt det nå. Har ikke kommet noe særlig langt ennå heller. Jeg finner ingen skikkelig grunn til å ta det fram igjen då jeg ikke har noe skikkelig historie som driver meg fremover. Også er det tusen forskjellige oppdrag hele tiden. Tar jeg et av de så kommer 2 nye Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Lenge siden jeg har spilt det nå. Har ikke kommet noe særlig langt ennå heller. Jeg finner ingen skikkelig grunn til å ta det fram igjen då jeg ikke har noe skikkelig historie som driver meg fremover. Også er det tusen forskjellige oppdrag hele tiden. Tar jeg et av de så kommer 2 nye Nye oppgdrag kommer helle tiden, du blir aldri tom for de, selv etter 100 +++ timer spilling. Det som alltid holder meg igjen er pengene til å bruke på styling på bilene. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde ikle noe å gjøre i dag, og bestemte meg for å dra frem Midnight Club igjen for å skaffe meg platinatrofeet. Det er noen måneder siden sist, men jeg forventet ikke å se at det er helt tomt for folk online! Jeg mangler noen online-trofeer, men de får jeg ikke tak i pga. lite spillere... Har noen andre dette problemet? (Hvis det er noen på dette forumet som faktisk spiller MC) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dritlenge siden jeg har spilt det selv! Burde vel få dratt det frem igjen snart. Runna spiller før updaten, men har ikke fått lasta ned den nye delen enda... Lenke til kommentar
frode85 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hehe, snakker om å starte opp igjen en gammel tråd her, men hadde håpet jeg kunne få med meg noen på denne avstemningen, om å få Midnight Club LA til Xbox One: https://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibility/suggestions/8377647-midnight-club-la Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå