vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bil? En... øh... Golf... Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Bil? En... øh... Golf... Hehe :)så du har ikkje mucielago ?? synd ^^ Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) n Endret 10. august 2009 av gtakriss Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Men Golfen er jo malt og greier... Men jeg har bestemt meg for å starte på ny, se hvilken av de tre bilene som ser stiligst ut, style den og tullkjøre i noen timer for å bli vant med spillet. Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Men Golfen er jo malt og greier... Men jeg har bestemt meg for å starte på ny, se hvilken av de tre bilene som ser stiligst ut, style den og tullkjøre i noen timer for å bli vant med spillet. kallas tre ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Men Golfen er jo malt og greier... Men jeg har bestemt meg for å starte på ny, se hvilken av de tre bilene som ser stiligst ut, style den og tullkjøre i noen timer for å bli vant med spillet. kallas tre ? De 3 bilene man kan velge mellom helt i begynnelsen av spillet. Endret 10. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 e d noken so veit om d går ann å lage en vinyl av bildene du har lagra fra internett på ps3 en ?? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 et par bilder av bilene mine Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tøff politibil. Har jeg rett om jeg antar du har laget den selv? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du har nok rett i dine antagelser Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 her e noken av mine bila et par bilder av bilene mine stili politibil ! laget en sjøl ikkje so lenge sida men eg selte den Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du har nok rett i dine antagelser Imponert. Men hvorfor stoppe der? Hva med en svensk eller britisk? Dansk? Finsk? Eller for den saks skyld, hvor mange klarer du å lage? En ambulanse hadde heller ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
kvalheim1 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 ka heita dokke på PSN ?? skriv d og vi kan spille ! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Du har nok rett i dine antagelser Imponert. Men hvorfor stoppe der? Hva med en svensk eller britisk? Dansk? Finsk? Eller for den saks skyld, hvor mange klarer du å lage? En ambulanse hadde heller ikke vært så dumt. Jeg laget en LAPD-politibil, men den ble jeg ikke fornøyd med så jeg slettet den. Men jeg tok et bilde først: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 gtakriss: Jeg har xboks uten internett og er fornøyd med det. kajac: Den ser stilig ut, i alle fall. Skjønt det hadde vært tøft å kunne montere blålys på taket. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som ambefaler spillet her? Ser veldig gøy ut, hvordan er kjøreopplevelsen? Og kan man sitte inne i bilen (Altså kamera inne i bilen slik at ratt/panser vises) ? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) JOW MÆN Spillet er utrolig bra. Definnitivt et av de beste bilspillene jeg har prøvd. Grafikken er nydelig, kjørefølelsen er responsiv og spennende, historien lang, og bilene er kule. Så jeg anbefaler det selvfølgelig. Og bare for å skape litt ekstra trafikk på bloggen min, kan du lese hele min anmeldelse av spillet fra desember 2008 her: http://blogg.kajac.org/post/anmeldelse-mid...lub-los-angeles Endret 17. august 2009 av Kajac Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nice, det er ser veldig lovende ut så blir vel innkjøp av dette her Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg likte dette, men det er altfor mye trafikk til tider for min del. Men det er nok bare en vanesak. Kjørefølelsen er meget bra, og AIen brukbar nok. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fikk tak i spillet i går for 299kr, en annen plass solgte de det brukt for 399kr. Da kjøpte jeg heller et splitter nytt spill for 100kr rimeligere. Bra spill, har ikke gjort noe mere enn 3-4 race så er ikke kommet særlig i gang ennå, kommer etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå