Naiits Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Helvette Iceman! Disse bildene gjør at jeg nesten må kjøpe spillet igjen. Etter å ha spilt det i 30min så solgte jeg det forrige gang. Det bør du! Det blir mye gøyere når du får litt raskere og kulere biler og ikke minst når du begynner å få litt skills Eg kjøpte meg en sykkel litt før eg lånte vekk spillet, og eg ble overrasket over hvor digg det var og hvor gode de er. Husker eg slet som faen med å vinne et race med sykkel i forrige spillet. Men i LA syntes eg nesten de var overlegne. De er så raske samtidig som at det e drittenkelt å svinge med de. Edit: Leif Endret 10. mai 2009 av Naiits Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Så feig som jeg var, lastet jeg ned gamesave, testet alle bilene, og solgte spillet Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ka e gøy med det? Du begynner med billige drittbiler og jobber deg oppover mot de beste. Er det som e gøy Då har du litt skills når du endelig får tak i godbilene også Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det som var gøy var å teste ut bilene, og dashboard view. Mangel på tid, og med andre spill som er mye bedre, så var valget enkelt. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Helvette Iceman! Disse bildene gjør at jeg nesten må kjøpe spillet igjen. Etter å ha spilt det i 30min så solgte jeg det forrige gang. Hehe. Du burde gi spillet litt mer tid, jeg var også litt skeptisk på begynnelsen, men når jeg skaffa biler jeg drømmer om i virkeligheten og jeg kunne style opp bilen så var det ingen vei tilbake Awersome bilder!Hvordan får man de inn på PCen? Du tar bilder, og når du har lagra det, så trykker du på X, da laster du de opp. Så deretter kan du laste ned bildene herifra: http://socialclub.rockstargames.com Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen her som har fått platinum/1000G ? Jeg har platinum og alle tilleggstrofeene for SC Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 er spille verdt å kjøpe eller? jeg likte veldig godt need for speed underground 2 når jeg var liten og jeg har lyst på et spill som er likt det Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 er spille verdt å kjøpe eller? jeg likte veldig godt need for speed underground 2 når jeg var liten og jeg har lyst på et spill som er likt det JA, det er et av de beste bilspillene jeg kommer på. Men under NFS:MW og NFS:Porche da Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) ok Endret 14. mai 2009 av Imbakenneth Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hmmm... Den forbaskede gummistrikken er ett problem, spesielt når snutens kjipe Chevrolet Impalaer henger på som en klegg selv om du har en topptrimmet Saleen S7 Twin Turbo. Motstandere med langt svakere biler er det enda verre med, her blir du lett forbikjørt. Akkurat denne delen av spillet suger. Dette, i tillegg til de tamme motorlydene. Enkelte biler med V8 (f.eks. Audi RS4 og S5) høres ut som L6/V6. Biler med V12 høres også ut som L6/V6. Dette er ikke så bra. Rockstar burde gjort en bedre jobb med motorlyden. Resten av lyden i spillet er jo såpass bra i forhold. Endret 9. juni 2009 av LostinSpace Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Start en server på nettet som er privat, slik kan du cruise rundt alene i en åpen verden uten biler. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Start en server på nettet som er privat, slik kan du cruise rundt alene i en åpen verden uten biler. Hallo i luken. Er det hva du pleier å gjøre? Mener Rockstar kunne komt med enten noen patcher eller med en DLC for å gi litt nytt liv til motorlyden. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nei, tenkte på det med gummistrikken. Slik at du kan få 5000 miles etter å ha rundet det... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Da var jeg endelig ferdig med "True Dedication"-trofeet Seriøst det tok lang tid! Nå er det bare å slå seg løs på online-trofeene. Hvis noen ønsker å hjelpe meg med å skaffe trofeer online, er det flott. Jeg vil selvfølgelig hjelpe med det samme Endret 11. juni 2009 av dannad Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har platinum :!: Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Fyrer opp noen bilder jeg tok idag av bilene Håper dere liker smaken min! Husk å trykke på bildene for å forstørre dem! Endret 30. juni 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nydelige bilder, Iceman! *Finne frem Midnight Club igjen* Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvordan får du suv'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå