Naiits Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du har skrevet i anmeldelsen ikke undervurder snobbene fra kinarestoranten i det hele tatt, for de er utrolig, faktisk på grensen til overnaturlig gode til å kjøre, og gir real konkurranse i premiumklassen. Faktisk så real konkurranse at den ikke blir så real lenger, heller litt for vanskelig og irriterende. Var dette før eller etter oppdateringen som skulle gjøre det lettere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er vell ikke værre enn å sjekke når han skreiv anmeldesen og når patchen kom. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sjekket det no. Når eg begynner å bli for lat til å google ting før eg spør her, så e det vel nesten på tide å ta en pause fra forumet. Ser ut som at anmeldelsen var skrevet etter at patchen hadde kommet ut. Syntes du også at det fortsatt er for vanskelig? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Anmeldelsen ble skrevet før jeg hatte patchet den, så patchen er ikke inkludert i testen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ok. Hvordan er det når man har rundet spillet? Er det slik at man er søkkrik då og har råd til alt? Eller er det slik som i Need for speed carbon at man er fattig som en kirkerotte etter å ha kjøpt et par biler selv om du eier alle teritoriumene på spillet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Trur du skal være ganske rik etter du har rundet spillet, mener også at man ble sponset for tuning og styling. Var i hvertfall det på gamesaven jeg lastet ned (ja, jeg lastet ned gamesave, testet alle bilene og solgte spillet ). Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Spoiler om slutten av spillet: Du blir spurt om å kjøpe deg inn i bedriften til Karol, som gjør at du får alle biler og tilbehør gratis. Du må betale 1 million dollar til Karol for å bli med. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hater spoilere. Klarer ikke la være å trykke på de Kan det ødelegge for meg å trykke på den fine spoileren magnusalex? Hare spilt i ca 8 timer der 3 av dem har gått til cruising, så har ikke kommet veldig langt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du bør ikke lese den før du er ferdig med spillet. Fullfør spillet først Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ok. Kor mange timer brukte dere på å runde spillet? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg er enda ikke ferdig. Og jeg har spillt jevnlig siden oktober. Kan legge ut hvor mange prosent jeg har fullført og hvor mange timer jeg har spillt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 GLEDEGLEDE!!! Pakken er nå ute for Xbox 360 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 kommet hjem no? how many timer og prosent? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sorry, fikk ikke brukt Xboxen i dag. Men skal sjekke i morgen. Uansett, tror de slapp noen av oppdateringene for tidlig i dag, for i følge Xbox Marketplace var det tidlig i dag lagt ut 2 bilpakker i tilleg til South Central. Det var mange biler der, og husker at det var blandt annet Mitsubishi Evolution X, Aston Martin og en motorsykkel. Disse oppdateringene ble slettet senere i dag. Kopierte desverre ikke listene av bilene Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har spillt i totalt 36 timer og 33 minutter. trodde det var mer. Ellers er jeg 71 % ferdig med karrieren. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Lite liv her i det siste, så slenger på noen bilder fra mitt gallery i midnight club Trykk på bildene for å forstørre dem, Lambo'n ^^ Merca RESPEKT på kjøpesenteret!!!! (28" felger) Mine RX-7 RS4 Endret 9. mai 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nice Det e slike bilder som viser hvor mye kult man kan gjøre i spillet som f.eks. de bildene når du e ganske bra mange meter over bakken som får meg til å ville kjøpe slike spill (eller sparke duden eg låner spillet til i ballene for så å ta tilbake spillet uten å gi tilbake assasin's creed som eg låner hos han) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Helvette Iceman! Disse bildene gjør at jeg nesten må kjøpe spillet igjen. Etter å ha spilt det i 30min så solgte jeg det forrige gang. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det mulig å laste opp bilder fra X360'en til en server slik som på Forza 2? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Awersome bilder! Hvordan får man de inn på PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå