Naiits Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har fortsatt ikke fått spillet. Bestilte det 20 feb. Eg så The fast and tha furious: Tokyo Drift i dag, så fikk eg plutselig så sinnsykt lyst til å spille MC:LA, så kor i helvete e det? Kor lang leveringstid pleier Play.com å ha? Det stod på siden at de ikke hadde flere eksemplarer igjen, men skulle sende det så fort de fikk det inn igjen. Kor lang tid ka det toppen ta? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det pleier å ta en til to uker fra Play.com. Hvis de ikke har den på lager kan det jo ta enda lenger tid. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 gamespot har prøvd den nye DLC-pakken. Inkl. screenshots Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) No orker eg snart ikke vente mer! Har sett en del filmer på youtube no, og gleder meg bare mer og mer til det lander i postkassen. Har sett så mange som klager på vanskelighetsgraden, men den er fikset sant? Var en del som trakk den i karakter fordi at man ble så frustrert fordi at det var så vanskelig. Og kordan er det med drifting? Det lurer eg veldig på siden drifting e noe av det kuleste med bilspill Edit: Et spørsmål til: Kan man bare kjøre rundt uten mål og mening online? Slik at for eksempel eg og to andre venner bare kan kjøre rundt? Endret 13. mars 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 @ det siste spørsmålet ditt: Ja. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 No orker eg snart ikke vente mer! Har sett en del filmer på youtube no, og gleder meg bare mer og mer til det lander i postkassen.Har sett så mange som klager på vanskelighetsgraden, men den er fikset sant? Var en del som trakk den i karakter fordi at man ble så frustrert fordi at det var så vanskelig. Og kordan er det med drifting? Det lurer eg veldig på siden drifting e noe av det kuleste med bilspill Edit: Et spørsmål til: Kan man bare kjøre rundt uten mål og mening online? Slik at for eksempel eg og to andre venner bare kan kjøre rundt? Ingen drifte modus nei. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ok. Men funker det å drifte uansett? Når man kjører vanlige løp og slikt liksom. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg fikk ikke til så mye drifting, kun en liten burnout ved hjelp av en hissig bil og bånn gass. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Funker fint å drifte! Men er det noen som har testet South Central Pack som kom ut i går? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har den kommet? Jeg søkte etter oppdateringer, men det stod at det ikke var kommet noen. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Funker fint å drifte! Men er det noen som har testet South Central Pack som kom ut i går? Er den tiljengelig på alle konsoller? Etter en rask googel så var det vist til begge, 9,99$ før ps3 sin. Vel får vel spille mere av det før jeg eventuelt oppgraderer det. Endret 14. mars 2009 av curtiis Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Finner den ikke når jeg er i spillet og heller ikke på EU/US Store. Sikker på at den har kommet ut? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Finner den ikke når jeg er i spillet og heller ikke på EU/US Store. Sikker på at den har kommet ut? http://www.gamersdailynews.com/story-8982-...Next-Month.html Sto nu 12 mars, så er vel kansje i usa. men da dukke den vel snart opp her også. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, desverre er den utsatt av ukjent grunn til neste torsdag, 19 mars http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/news/?id=39 Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har gitt opp det spillet her. Ikke fordi det er dårlig, men fordi jeg ikke kommer lenger. Jeg må slå tre utfordrere for å kunne møte Brooke (city champ), og spillet hang seg mens jeg kjørte løp nummer 2 mot han ene. Nå finner jeg han ikke igjen. Før kunne jeg markere det oppdraget med GPS, men det er plutselig ikke mulig. De to andre har jeg slått så det her er litt kjipt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 du kommer ikke videre? Hadde ikke de fikset vanskelighetsgraden? Eller er det bare det at du ikke finner racet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Leser du i hele tatt hva han skriver? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Yes. At spillet klikket når han skulle kjøre mot en dude, og no finner han ikke løpet igjen :=) Meeeen. Eg har hørt så masse drit om kor vanskelig spillet skulle være at eg må få det bekreftet 14 ganger at de har fikset det. Og no e eg vel bare på.. 5. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Altså, dem har fikset vanskelighetsgraden, men det er fortsatt vanskelig forhold til andre bilspill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 MCLA er jo ikke akkurat så veldig vanskelig med Ninja da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå