Maranello Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har for tiden Lyse Altibox pakke på fiber. Er det mulighet for få til noe pirat løsninger allà Dreambox her? Med mulighet for HD-kanaler... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 du kan jo betale for HD og/eller pvr-dekoder. ulovligheter hører ikke hjemme her på forumet, og siden altibox-løsningen er ganske proprietær så har du uansett ikke mulighet til å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 du kan jo betale for HD og/eller pvr-dekoder. ulovligheter hører ikke hjemme her på forumet, og siden altibox-løsningen er ganske proprietær så har du uansett ikke mulighet til å gjøre noe med det... Jeg synes spørsmålet egentlig er helt greit, bare ikke formulert slik det er gjort. Har selv PVR-løsning fra Altibox, og skulle gjerne byttet den ut med noe "piratgreier" for å få noe som er bedre enn den trege og ubrukelige Motorola-boksen fra Altibox. Men jeg ville ikke gjort det for å spare penger, men for å få en bedre løsning.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da kan du kontakte teknisk avdeling i Lyse Stavanger. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da kan du kontakte teknisk avdeling i Lyse Stavanger. Det hjelper kanskje å klage til de? Jeg har snakket med Haugaland Kraft (samarbeidspartner som vi har altibox gjennom), men de hadde holdningen "sånn er det bare", i alle fall på telefon. Og selvfølgelig løfte om at det vil komme oppdateringer.. Slik den boksen fungerer idag føler jeg ikke det er verdt de 79 kr. det koster ekstra pr. mnd.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes spørsmålet egentlig er helt greit, bare ikke formulert slik det er gjort. Har selv PVR-løsning fra Altibox, og skulle gjerne byttet den ut med noe "piratgreier" for å få noe som er bedre enn den trege og ubrukelige Motorola-boksen fra Altibox. Men jeg ville ikke gjort det for å spare penger, men for å få en bedre løsning.. Jupp. Siden det er snakk om piratdekoder stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg