boffeeen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 1/640 f/2.8 50mm ISO 200 Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bildet har fått meg til å smile Bra bilde, men når jeg tenker på Manhattan da tenker jeg på vidt utsyn. Altså ikke «firkant bilde» hvis du skjønner hva jeg mener? Kanskje bildet vil bli bedre hvis du justerer høyde. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Enig med Fox. Et artig bilde, men kanskje litt mye over og under Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Var ikke forberedt i det hele tatt. Jeg gjorde som Fox; smilte. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Enig med de over. Hadde ikke akkurat ventet det motivet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noe slikt, eller enda tettere? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ikke tettere, synes at det ser veldig bra ut Det er noe jeg vil gjerne ha hengt opp i stua. Har ikke noe å utsette på, bra utført synes jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den siste versjonen ser best ut. Det er ikke vanskelig å se hva du sikter til i tittelen, så det er en vellykket kombo av tittel og innhold. Jeg synes et bilde med en slik tittel bør være litt panoramisk, så det var i hvertfall god at du klippet bort noe. Men det holder nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå