Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Støtter alle Ogg? EDIT: Jeg innså at jeg kunne klikke på dem og lese det selv Ganske mange produkforespørsler på forumet, og det er jo til tider ganske dumme spørsmål som kommer inn. "Just fucking google it" kan besvare ganske mange av trådene. Selv om det ikke var utgangspunktet her, så måtte jeg humre litt av dette svaret etter han ble pekt i riktig retning. Kanskje ikke verdens beste gullkorn, men lell da gut (med "dem" refereres det til en liste produkter Endret 6. oktober 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hvilke spillere var det snakk om? (og ja google kunne nok svart på mange av postene i noen kategorier) Endret 8. oktober 2008 av hernil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 cowon sine spilllere, link til mp3 spiller delen hos vostok.no Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette var jo ... et noget spesielt gullkorn. Den var ikke så dyp som flere andre, men helt ok. Thumbs up . Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Med min fartstid i både hardware og akamforumet vet jeg hvordan det er når folk ikke gidder å lese. Genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå