_Brukernavn_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg driver å legge inn en del gamle familiefilmer fra Hi8, og har lagt inn det meste, da jeg har et Hi8 kamera. Men jeg har kommet over en del nyere filmer som er spilt inn med et Digital8 kamera, noe Hi8 kameraet ikke klarer å spille av. Så jeg er på utkikk etter et D8 kamera som jeg kan bruke for å spille inn de siste filmene. Helst et med bakoverkompabilitet til Hi8 og Video8 som jeg kan kjøpe. Men et D8 kamera som jeg kan lån/leie en liten stund er også veldig ettertraktet. Takker for all hjelp, både gjennom privatpersoner og henvisninger til hvor jeg eventuelt kan få kjøpt et kamera. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ligger et Digital8 kamera på Finn.no. Vet ikke om det kan spille av Hi-8. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Men ikke skyt meg om det allerede er solgt Ellers finner du masse på ebay.co.uk om du søker der på Digital8. Men pass på at det er PAL versjon, og ikke NTSC versjon (en av grunnene til at jeg linker til den engelske siden, og ikke den amerikanske). Endret 6. oktober 2008 av Super8 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, har sett det på Finn, men det hadde ikke bakoverkompabilitet. Kan hende jeg må nøye meg med det, men kan se litt på ebay om jeg finner noen. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå