Kvartermester Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har lagt ved to portretter jeg tok for en liten stund siden... Nettopp begynt å utforske denne sjangeren så trenger alle de tipsene jeg kan få når det gjelder ting som funker eller jeg kan gjøre bedre... Hva synes dere fungerer? Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva som funker? Jo, jeg syntes at både blikket du har fått frem og lyset fungerer fint. Det gir en lun og fin effekt på bildet, selv om "proffene" sikker vil ha litt mer lys i håret etc. Men det som virkelig ikke funker for meg er den skrikende skjorten hun har på seg! Kanskje på et fargebilde dersom fargene matcher på en eller annen måte, men ikke på slike delikate sort/hvitt portretter. I tillegg er det i mine øyne litt ubalanse i bildene, modellen fyller hele venstresiden av bildet mens høyresiden blir stående helt tom. Slike bilder henger fort litt skjevt på veggen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mellom tonene dine er alt for mørke for min del, og huden blir veldig sktitten, og lite flatterende. Lys opp litt mellomtoner med curvesa. Så blir de mye betre, er på jobb nå så ingen tid til veldig utfyllende kommentar, så kommer nok med no mere imorgen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå