Blåbær Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Får ikke prøvd programmet får feilmelding hver gang jeg prøver og installasjonsprogrammet til Autocad starter opp :s Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dette så svært likt ut som gode gamle bridge builder og pontifex. Lenke til kommentar
Raring Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Farstrider og Håvard, det der er vel en annen bro enn trådstarter har bygget på, men det får være opp til ham om det er tillatt eller ikke. Endret 12. oktober 2008 av Raring Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har det noe å si? Det er faktisk slik en ingeniør jobber, han/hun får en designtegning av en arkitekt(ev kan han designe selv) også er oppgaven hans å bygge rimeligst mulig innenfor lover og regler. Lenke til kommentar
Raring Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det var det jeg sa, det får være opp til trådstarter om det er innenfor reglene eller ikke. Lenke til kommentar
FarStrider Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Farstrider og Håvard, det der er vel en annen bro enn trådstarter har bygget på, men det får være opp til ham om det er tillatt eller ikke. Det er akkurat samme sted, bare at vi ikke har valgt å grave ut like mye som trådstarter. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg mener at så lenge vi bruker samme programvare, er alt lov. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Min er litt rar, brua koster 200 000$ før jeg har begynt.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå