dymoletratag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 BEAT THAT! No Problem Amigo ! Man må lære og ikke være så kjepphøy Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke Windows, og programmet finnes ikke for Mac, så jeg har bare skissert en løsning som jeg ber en av dere beregne for meg. Jeg har altså bare lagt inn et par trykk-bukker (rosa) på undersiden av brua, og baserer egentlig selve bæringen av brua på strekk-kabler (blå). Jeg har ingenting på oversiden av brua. Det er mulig det må legges inn noen kryssbarduner ekstra for å stabilisere løsningen min, men dere skjønner forhåpentligvis hvordan jeg har tenkt. Hva kan noe sånt koste? Redigering: Er det noen som gidder å teste min løsning? Please? Endret 7. oktober 2008 av SeaLion Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Uhm.. Er vel jeg som er dum, men "Load Test" er bare grå, jeg får ikke testet designet mitt..? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan være fordi du har en betydelig konstruksjonsfeil på brua di. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Vel lastebilen kommer over så er fornøyd jeg Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg får bilen over nå.. Men kan jeg bruke vaiere/kabler? Eneste jeg har i drop-down menyen er solid steel og hollow tube.. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men kan jeg bruke vaiere/kabler?Eneste jeg har i drop-down menyen er solid steel og hollow tube. Da ville jeg brukt hollow tube for trykkpåkjenninger, for hule rør er svært vridningsstabile. Og så ville jeg brukt tynne stenger med solid steel som vaiere/kabler. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mulig det.. Første jeg prøvde var forøvrig designet du tegnet, men hadde ikke sjans i havet til å få testet uten betraktelig flere punkter.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har ikke Windows, og programmet finnes ikke for Mac, så jeg har bare skissert en løsning som jeg ber en av dere beregne for meg. Dette var det nærmeste jeg kom ideen din: Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Slå den! Mekka en til Endret 8. oktober 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Overdimensjonert til 1000! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) *Ops* Endret 11. oktober 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Linken til programmet i første post fungerer ikke hos meg. Får tidsavbrudd i Firefox, og sidelastningsfeil i Internet Explorer. Noen andre som har problemer med linken? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hm, nå fungerer ikke linken for meg heller. Legger til ny direktelink fra Philadelphia University. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hm, nå fungerer ikke linken for meg heller. Legger til ny direktelink fra Philadelphia University. Takker, direktelinken fungerte fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå