WorkMe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg sliter veldig med matta og vet at jeg kun kommer til å klare en sterk 2er i slutten av året i andre klasse. Det jeg da lurt på, er om man kan ta et sommerkurs for å få de nødvendige poengene for å for.eks komme innpå sivilØK studiene en sommer? tenker på Høgskolen i Vestfold. Pappa sa det gikk ann, men han var ikke helt sikker. Noen som kanskje kan fortelle litt mer om hvor mange dager i uka, er det hele sommeren etc..? Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Håper du er klar over at det er veldig mye matte i økonomifaget. Det er ikke noen mulighet å få ekstra poeng over en sommer. Du får derimot 2 poeng etter 60 studiepoeng, militæret eller folkehøyskole. Du får også 2 alderspoeng fra du fyller 20 år, og det siste alternativet er forbedre karakterer. Lykke til. Lenke til kommentar
WorkMe Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 OK. Jeg tenkte å hoppe over til 2P også heller ta opp senere en sommer så jeg får S2 (3MZ?). Vet noen hvordan Finans BI er? opptakskrav etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå