Hrodebert Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Halla! Som fast bruker av forumet har jeg lenge irritert meg litt over den lite friske grafikken på sidene. Kom tilfeldigvis over denne siden på forumet som var et friskt pust. Hva med og innføre samme type grafikk på de andre sidene også? Ser at det er mulighet for dette, men at grafikken har blitt fjernet. Kanskje sidene vil ta litt lengere tid og laste, men de fleste har vel ikke problemer med dette? Ser andre steder der de kjører samme type forum (mulig samme script), der layot er den samme, men grafikken er langt friskere. Hva tenker dere om dette? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hvilket skin bruker du? Nederst til venstre kan du velge mellom ca. 15 skins. I IP.Board 2.2.0-skinnet er det slike blå gradienter på alle sidene, dersom det var dette du siktet til. Endret 6. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De fleste skin'ene fra nettverket er nå like da, bortsett fra headingen. Pluss at de finnes i faste og dynamiske versjoner. Selv er jeg ikke så opptatt av utseendet på forumet som av innholdet, så lenge det ikke er altfor glorete (utseendet, altså). Men jeg vet fra tidligere diskusjoner om emnet at folk savner dark skins spesielt, og annet med mer liv. Kanskje diskusjon.no kunne utlyse en skin-konkurranse med brukeravstemning, der vinnerskinnet/-ene ble lagt til og supportert (slik at det ble oppdatert med de andre når forumets funksjonalitet endres)? Det er selvsagt ikke noen liten jobb å lage et komplett skin med alle knapper og det hele, men driftige brukere kunne sikkert gjøre implementasjonen til et community-project... Alternativt finnes det jo en masse skins for IPB der ute. Man kunne ha en nominasjonsrunde med slike skins, og så en avstemning. Geir Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvilket skin bruker du? Nederst til venstre kan du velge mellom ca. 15 skins. Å! Hvor da? Finner ikke noen skin velger nederst til venstre...?! Synes forøverig TWFA sitt forslag var noe og tenke over!? Hadde vært artig med skin konk, driver med grafikk og web design selv, så dette hadde vært moro E: Fant skin velgere nå, bare litt blind et øyeblikk! E2: Hva betyr det forresten at skinnet er "dynamisk"? Det IP.Board 2.2.0-skinnet brukte hele skjermen, likte ikke helt det. Endret 7. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Dynamisk betyr nettopp det, at den utnytter bredden på nettleservinduet. Det kan være fornuftig i noen applikasjoner, for eksempel i en liste eller et regneark kan det være greit å ha muligheten til å se flere kolonner på en større skjerm. Men når du skal lese et forum som hovedsaklig er tekst har det heller lite for seg. Det er en grunn til at avisene har spalter... Geir Endret 7. oktober 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Aha! Var litt uvant, bare. Har ikke vært klar over disse muligheter før... Men kan ikke IP.Board 2.2.0-skinnet gjøres dynamisk også da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det er dynamisk det og Vi er forøvrig åpne for å installere flere spesialskin(design) om noen: a) Skulle ville lage et b) Noen skulle finne et (IPB 2.3.x) Eventuelle design vil dog bli vurdert av oss først. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, farsken, mente u-dynamisk Har dere noen "template" man kan gå ut i fra eller laste ned? Kunne vært artig og prøvd... Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Sorry altså, men denne nye layouten sugde! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Ny layout? Hvilken da? Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ny layout? Hvilken da? Ikke si at jeg er den eneste som opplever at forumindeksen og skriftfonten, etc. er annerledes? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Øverst til høyre er det en knapp det står "Valg" på. Prøv å endre til Standard under "Visningsalternativer". Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Øverst til høyre er det en knapp det står "Valg" på. Prøv å endre til Standard under "Visningsalternativer". Der var det fiksa. Danke schön Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Denne "Hardware.no Dynamisk" er rett og slett fucked når jeg skal legge inn svar/eller opprette nytt emne. Vennligst fiks dette! Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Denne "Hardware.no Dynamisk" er rett og slett fucked når jeg skal legge inn svar/eller opprette nytt emne. Vennligst fiks dette! Nederst på sida finner du alternativer for design på sida, rett ved siden av RSS-knappen. Velg "Diskusjon.no" hvis du vil ha det tilbake til normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg