deathshot Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lurte på om det finnes singstar med trådløse mikrofoner? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det skulle egentlig ha kommet til den første singstaren til PS3, men de fikk problemer med å bruke to bluetooth mikrofoner samtidig. Så nei, det finns ikke. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ok =( .. Hvor lange er egentlig mikrofon ledningene? .. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det vet jeg ikke, men de har iallefall ikke vært for korte for meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har alltid trodd at de skulle komme etter hvert, jeg.. Er det ikke planer om å gi dem ut i det hele tatt..? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ledningen er som plenty lang. Skulle gjerne hatt trådløs, dog. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Regner også med ledningene kan skjøtes om nødvendig, enten mellom PS og koblingsboksen (USB) eller etter koblingsboksen og mikrofonene (3,5mm minijack). Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 USBen kan du sikkert forlenge. Har ikke prøvd det, men det bør jo gå. Men mikrofonene bruker ikke 3,5mm minijack, så den kan ikke forlenges. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 USBen kan du sikkert forlenge. Har ikke prøvd det, men det bør jo gå. Men mikrofonene bruker ikke 3,5mm minijack, så den kan ikke forlenges. ehm jo.... det er 3,5mm minijack! har singstar selv og disse funker med vanlig 3,5mm forlengningskabel Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg prøvde å sette inn en 3,5mm selv, men fikk den ikke inn. Men det er sikkert riktig, da kan du forlenge den med både 3,5mm og usb. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei forresten! jeg la deg til på ps3, på PSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå