Zargas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Så jeg har nettop bestemt meg for og bruke den igjen, har ikke brukt den siden mai og setter i alt som ska jeg skrur på maskinen den starter og skjermen blinker men så ingen ting bare svart Jeg kikket under på den hver jeg tror det er merke for Trådløs den er grønn Og så er det er merke som jeg kan ikke si noge annet en at det ligner på ei tønne Den lyser ikke Noen som har tips? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Prøv å holde av/på knappen foran på ps3'en inne i fem sekunder. Lenke til kommentar
Zargas Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 hehe jeg har sån 80Gb PS3 jeg skrur den på med og la fingen gli over den på toppen men jeg kan jo prøve brb Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Alle PS3'er skrus på øverst, ikke bare 80gb Lenke til kommentar
Zargas Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ahh takker det funka... hvorfor var det sån? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du har kanskje brukt HDMI før og byttet til andre kabler nå? Når du trykket inn knappen i fem sekunder resatte du bildeinnstillingene, så da virker det igjen Lenke til kommentar
Zargas Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jo du har rett der hehe min HDtv gikk til hekkan 2 uker siden da jeg flytta tin ein ny plass så nå er det tilbake til mitt gamle TV fra studie dagene hehe Så nå må jeg installere ein PS3 uppdate, tror jeg gjor noge teit og sette opp trådøst nett på den jaja får bare se ein film eller noge mens det her holder på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå