Gå til innhold

3650 eller ikke?

Anbefalte innlegg

hvorfor skriver du flere innlegg etter hverandre? uansett - du hadde rett angående sensorer - men det viste vi (i alle fall jeg) i fra før...

Hmm - lurer på en ting jeg - noen som blir med å lage ett nytt forum der vi kan bestemme hvem som får lov å vere der? noen som blir med? tadcomp? molna? tele-harry? ingen? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, for meg er neonode like uinteressant som hvor mye snø som falt i 1967...  :roll:

Herre min hatt. Nå bare driter du deg ut. Hvis du mener at de der siemens mobilene er mer interessant en den så sier det litt om ditt forhold til siemens.

Noenode må jo være den mest interessante mobilen av de som har blitt vist frem til nå, men om den noen gang kommer kommer er en helt annen sak. Det virker ikke som om den kommer med det første i hvertfall.

Lenke til kommentar
Uansett, for meg er neonode like uinteressant som hvor mye snø som falt i 1967...  :roll:

Herre min hatt. Nå bare driter du deg ut. Hvis du mener at de der siemens mobilene er mer interessant en den så sier det litt om ditt forhold til siemens.

Noenode må jo være den mest interesante mobilen av de som har blitt vist frem til nå, men om den noen gang kommer kommer er en helt annen sak. Det virker ikke som om den kommer med det første i hvertfall.

Molna HAR et litt spesielt forhold til siemens... :lol:

Lenke til kommentar

Her var det nok du som dreit deg ut ;)

Les posten min en gang til, så ser du at jeg skrev 'for meg'. Altså en personlig mening 8)

Lenke til kommentar

Her var det nok du som dreit deg ut ;)

Les posten min en gang til, så ser du at jeg skrev 'for meg'. Altså en personlig mening 8)

:shrug:

tja. Det var det der med å lese poster nøye ja...

Lenke til kommentar
Mer avansert?

1: Den er billigere

2: Den kom ut en stund før 7250

Kan ikke tenke meg det er store forskjeller som gir store konsekvenser her.....

:lol:

7250 er ikke annet enn en 7210 med kamera og litt ekstra minne... :lol:

3650 er MYE mer avansert enn 7250! :yes:

Hvis du mente det du skrev seriøst, tror jeg du bør sjekke fakta oftere.. :wink:

Lenke til kommentar
dere som har vunnet i nokiagame, kan dere svare på litt ? angående nokiagame

1. vet noen hvilken mobil som blir premien i år?

Nei, det vet ingen. Sannsynligvis blir det en som ikke er lansert enda.

2. vet noen når det starter i år?

Nei, men det har alltid vært i november (det har vært tre ganger i Norge). Det kommer nok beskjed i oktober om når det begynner.

3. hvor lang tid varer nokiagame?

Det har vært forskjellig hvert år, det første året var det hele november, de neste årene var det rundt 20 dager tror jeg.

4. hvor mange timer bruker man daglig på det for og ha en stor sjanse for å vinne?

Teoretisk trenger du sikkert ikke bruke mer enn 15-20 minutter, men det går nok mer. Men spillet har vært forskjellig hvert år, så ingen aner hvordan det blir i år.

Lenke til kommentar

vel, for å vinne må man nok basere seg på 3-4 timer daglig i snitt. man veit jo ikke hva som skal gjøres, så man må jo finne det ut. hadde man visst hva man skulle gjøre og bare gjort det hadde det jo selvsagt ikke tatt lange tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...