Gå til innhold

3650 eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en god del mer enn 40 deltakere alle tre årene.. i fjor var det temmelig mange.. har bare ikke helt oversikten over akkurat hvor mange det var..

Og, spillet går ut på å spille diverse små minispill på nettet i håp om å få mer poeng enn alle andre.. :)

Lenke til kommentar

Vel, du har www.nokiagame.com .. der legges spillene ut jevnlig, under spillets gang. Står lite der nå, men er kanskje mulighet for å melde seg på til neste år.. Beste måten å finne ut hvordan det funker er å prøve det selv..

Spillene er ikke så veldig vanskelige, men krever en liten innsats. Både i form av tid, tålmodighet og skills.. :)

Lenke til kommentar

Det gikk med ganske mye tid i år.. Mest fra klokken fire til åtte om kveldene.. pluss litt jevnlig om dagen for å finne ut om det er noe nytt..

Det er sånn standard "ett spill er kommet, få så mange poeng på det før midnatt i morgen" .. så spiller alle og prøver å få masse poeng.. og så kommer en sms neste dag "Bra jobbet! Sjekk innom i firetida i kveld for nyheter" ..

og så er det hele bygd opp som en historie, med en rød tråd gjennom hele. I år var det mms som var stikkordet.

Var 50 telefoner i premie, og som jeg sier.. de som kan ofre iltt tid på det er som regel de som vinner. Det forklarer at mange internettavhengige som henger her på forumet har vunnet telefon. :)

Lenke til kommentar

jeg har vunnet 2 år på rad nå, første året fucka jeg det opp helt i starten, før jeg liksom visste at dette var noe seriøst. Det merkelige er at nokia tydeligvis liker å gi bort rare telefoner i premie.

men som andre har sagt her, du må ha mulighet til å sitte mye på nettet for å vinne, det handler veldig mye om tips fra andre spillere osv.

Lenke til kommentar

hei, neonode har sånn skjerm som du ikkje trenger og vere ani med fingeren, med det er ikkje ein sånn skjerm som ser fingeren din, men litt før du er ani registrer skjermen til neonode at fingeren din tar på skjermen og dermed så trykker du uten og vere ani skjemen

Lenke til kommentar
hei, neonode har sånn skjerm som du ikkje trenger og vere ani med fingeren, med det er ikkje ein sånn skjerm som ser fingeren din, men litt før du er ani registrer skjermen til neonode at fingeren din tar på skjermen og dermed så trykker du uten og vere ani skjemen

Ja. det var dette jeg prøvde å si jeg og, men de gidder jo selvfølgelig ikke å sjekke fakta før de skriver... :wink:

Lenke til kommentar
Heh, du innrømmer fortsatt ikke at Neonode ikke har slikt display..

oleost: slike skjermer er sinnsykt dyre og foreløpig bare på utviklingsstadiet. Kanskje får vi se mobiler med slike display i 2004, tidligst  :)

Som jeg har sagt tidligere: spør på neonode forumet da vel! :x

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle jeg det, er jo du som må bevise at det du påstår er sant...

Uansett, for meg er neonode like uinteressant som hvor mye snø som falt i 1967...  :roll:

Jeg leste forresten på fan siden din at sx1 kommer til å koste ca. 600-700 euro! :lol:

Stemmer dette? :o

Det er jo over 5000kr! :o

I august når sx1 kommer har jo 3650 helt sikkert falt i pris, og da kan man sikkert få den for ca. 3000kr uten abb. :lol:

Og jeg som trodde at siemens var billig? :roll:

Lenke til kommentar

Siden du skifter emne nå antar jeg du innser at du tok feil :)

Prisen på SX1 er ikke sikker enda. Trolig mellom 4 og 5 tusen. 3650 er en ungdomsmobil, derfor må den prises lavt. Dessuten er det klart en bedre mobil vil koste mer enn en dårligere og ikke minst styggere.

Hvor har du august fra? Siemens pleier å holde tidsfrister (eksempel er S55) så jeg tipper den kommer i slutten av juni.

Siemens er billig (se f.eks på prisen på S55 sammenlignet med 6110...), men SX1 er en avansert mobil :D

Lenke til kommentar
Siden du skifter emne nå antar jeg du innser at du tok feil :)

Prisen på SX1 er ikke sikker enda. Trolig mellom 4 og 5 tusen. 3650 er en ungdomsmobil, derfor må den prises lavt. Dessuten er det klart en bedre mobil vil koste mer enn en dårligere og ikke minst styggere.

Hvor har du august fra?  Siemens pleier å holde tidsfrister (eksempel er S55) så jeg tipper den kommer i slutten av juni.

Siemens er billig (se f.eks på prisen på S55 sammenlignet med 6110...), men SX1 er en avansert mobil :D

For det første så vet jeg fortsatt det om om skjermen til n1.

For det andre så sier du at 3650 er stygg..Er ikke det en smakssak? Jeg synes designet til 3650 er digg, og jeg liker ikke at sx1 er like bred som den er lang... :lol:

Å betale 2000kr mer for å få fm radio, ja det synes jeg er litt drøyt... :wink:

Vi vet ennå ikke om skjermen til sx1 er så bra, men vi vet at skjermen til 3650 er det.

Når du nevner s55 som et eksempel på at siemens kan å holde tidsfrister så må jeg bare le. :lol:

Om du ikke husker feil, så ble s55 forsinket ca. 2måneder, om ikke mer..

Den skulle komme i november, men den kom ikke før i langt ute i januar/tidlig februar. :wink:

Jeg er veldig sikker på at sx1 ikke kommer før juli-august... :roll:

Lenke til kommentar

Å betale 2000kr mer for å få fm radio, ja det synes jeg er litt drøyt...  :wink:  

Vi vet ennå ikke om skjermen til sx1 er så bra, men vi vet at skjermen til 3650 er det.

Når du nevner s55 som et eksempel på at siemens kan å holde tidsfrister så må jeg bare le.  :lol:  

Den skulle komme i november, men den kom ikke før i langt ute i januar/tidlig februar.  :wink:  

Jeg er veldig sikker på at sx1 ikke kommer før juli-august...  :roll:

- Når ble det 2000 kroner mer?

- Uansett ville jeg gjerne betalt så mye mer for å få betydelig raskere GPRS f.eks.

- Vet vi ikke om skjermen til SX1 er bra? Har da prøvd SX1 jeg, så det vet jeg godt.

- Påstanden om like bred som høy bekrefter bare din uvitenhet.

- S55 skulle komme i desember på det europeiske markedet, og det gjorde den (rundt 15. desember om jeg husker riktig)

Lenke til kommentar

For det andre så sier du at 3650 er stygg..Er ikke det en smakssak? Jeg synes designet til 3650 er digg, og jeg liker ikke at sx1 er like bred som den er lang... :lol:  

Å betale 2000kr mer for å få fm radio, ja det synes jeg er litt drøyt...  :wink:  

Når du nevner s55 som et eksempel på at siemens kan å holde tidsfrister så må jeg bare le.  :lol:  

Den skulle komme i november, men den kom ikke før i langt ute i januar/tidlig februar.  :wink:  

1. Få se bevis skriftlig fra Neonode's sider om at det er slik skjerm på N1 da?

2. Design er en smaksak, noe som er helt utrolig rart ang dette :shrug:

3. Har du sett bilder av SX1? Eh, den er ikke akkurat like bred som lang :roll:

4. Jeg tror nok det er mere forskjell fra 3650 til SX1 enn radio, bl.a. 65000-fargers skjerm ;)

Lenke til kommentar

1. Få se bevis skriftlig fra Neonode's sider om at det er slik skjerm på N1 da?

2. Design er en smaksak, noe som er helt utrolig rart ang dette :shrug:

3. Har du sett bilder av SX1? Eh, den er ikke akkurat like bred som lang :roll:

4. Jeg tror nok det er mere forskjell fra 3650 til SX1 enn radio, bl.a. 65000-fargers skjerm ;)

Her er en link til en video av n1, se spesielt etter hvordan han blar nedover på skjermen... :p

http://qstream-31.qbrick.com/00564/021211_eko.wmv

Videoen av n1 får du se 3 minutter ute i sendingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...