Gå til innhold

3650 eller ikke?

Anbefalte innlegg

Dessuten har den en slik skjerm som er en slags touchscreen uten at man må trykke på skjermen..Litt vanskelig å forklare... :roll:

Her roter du nok litt. N1 har ikke slik '3D touchscreen'. Såvidt jeg vet er det bare Siemens som har kommet igang med denne teknologien, de viste fram en kul prototype på CeBIT.

Hva gjør Neonode overlegen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessuten har den en slik skjerm som er en slags touchscreen uten at man må trykke på skjermen..Litt vanskelig å forklare... :roll:

Her roter du nok litt. N1 har ikke slik '3D touchscreen'. Såvidt jeg vet er det bare Siemens som har kommet igang med denne teknologien, de viste fram en kul prototype på CeBIT.

Hva gjør Neonode overlegen ?

Jo det har den...Det er vel en samsung skjerm..

Lenke til kommentar

Jo det har den...Det er vel en samsung skjerm..

Hva er det egentlig du babler om her?

N1 har som sagt ikke 3D touchscreen.

Den har en skjerm som du slipper å "trykke" på for at det skal bli en respons, derfor slipper man å få fingeravtrykk og lignende på skjermen.

Tror det er du som bør skjekke fakta... :wink:

Lenke til kommentar
Den har en skjerm som du slipper å "trykke" på for at det skal bli en respons, derfor slipper man å få fingeravtrykk og lignende på skjermen.

Touch screen with 4 navigation keys + YES and NO (Power on/off) buttons.

Er nok vanlig touch-screen på den ja.. ellers hadde det vært skryt om det på neonode-sidene :yes:

Lenke til kommentar

Touch screen with 4 navigation keys + YES and NO (Power on/off) buttons.

Er nok vanlig touch-screen på den ja.. ellers hadde det vært skryt om det på neonode-sidene :yes:

Jo, jeg har vært ganske mye på neonode forumene, og en av de bak neonode sa at skjermen var slik.

Det hjalp feks. mot å få fingeravtrykk og lignende på skjermen.

Lenke til kommentar
dennis88: hadde vært morsomt å høre hvor du har den feil-informasjonen om en slik type touchscreen fra ?

Ja, gi oss en link da :wink:

Tror du jeg gidder å søke i alle innleggene etter det?

Hvis du ikke tror meg så greit det, men du kan jo få se når den kommer. :roll:

Og hvis du er så innmari intressert så kan du jo spørre på neonode forumet.. :wink:

Lenke til kommentar

Noen link får vi nok ikke. Tror dennis88 har misforstått litt her. Det finnes kun 5 prototyper av touchscreen der du ikke trenger å touche displayet på i verden, alle 5 er håndlagde og koster trolig mye. Tror ikke Neonode plutselig tryller frem noen tusen slike ;) Hadde Neonode hatt slikt display, ville den mobilen vært en kjempenyhet ;)

Neonode har uttalt at man kan bruke fingrene på displayet på Neonode, kanskje dette du mener dennis88 ? Sitat: "The screen responds to thumb gestures" (men de må selvsagt fremdeles berøre displayet).

Lenke til kommentar

Jeg vant også 3650 i NokiaGame, og har nettopp solgt min. Har 6100 fra før.

Har prøvd 3650, og førsteinntrykket var ganske bra fordi jeg ikke hadde prøvd en telefon med kamera før. Etter fem minutter la jeg mer merke til at det var en stor, tung, lang plastgreie med tungvinte knapper.

Selvfølgelig er det mange muligheter, men ikke noe revolusjonerende som gjør at jeg føler at jeg må skifte. Har gode muligheter til spill/programmer på 6100 også, og digitalkamera med bra oppløsning har jeg utenom.

I løpet av året kommer det nok telefoner med minst like mange funksjoner, bare mindre, billigere og penere. Så jeg venter.

Lenke til kommentar
Er det veldig lett å vinne på nokiagame?? Hørt om mange andre som har vunne også :roll:

Ja, vil du vinne så vinner du. Jeg har vunnet tre år på rad.

Bare husk å følge med fra dag én. Det er nok i år også, i november... så du får prøve :)

Lenke til kommentar
Er det veldig lett å vinne på nokiagame?? Hørt om mange andre som har vunne også :roll:

Ja, vil du vinne så vinner du. Jeg har vunnet tre år på rad.

Bare husk å følge med fra dag én. Det er nok i år også, i november... så du får prøve :)

3 år på rad?

Det må jeg si! :smile:

Må nesten prøve meg denne gangen da.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...